Nekad bullen andersson | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bullen andersson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Vad är ditt discord namn? jannis._.0 eller janne

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: han heter yannick abdi och han är 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll tuff mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär kommer från syrien och han hade de tufft i syrien de var krig och hans föräldrar dog i kriget så han blev deprimerad och då bestämde han sig att lämna syrien, hans framtidsplaner var att fly till sverige och plugga och skaffa ett bra jobb där efter ska han skapa en familj och få barn

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett positivt klimat och att sprida glädje. Jag kommer även alltid att jobba hårt på mina arbetsplatser och det jag tycker är kul på servern. Jag kommer alltid att vara trevlig och snäll.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att en person går in i rollen av en karaktär eller agerar på ett sätt som främjar motståndaren eller den andra sidan i en situation eller konflikt som händer på servern

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja några gånger på en annan server jag var i ett scenario där nån försökte råna mig han riktade pistol mot mig och jag satt i en bil men de var när jag började med fivem så kunde inte så mycket regler men iaf han riktade och jag hoppade inte ut ur bilen för jag visste inte vad fear rp var för något men jag blev bannad för fear rp och jag läste om regeln och lärde mig att fear rp är typ att man ska var lika rädd som man ska va irl om t,ex nån riktar

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm de är när man dödar nån utan anledning random deatch match vdm är när man kör på nån vehicle deatht match fail rp är t,ex när man emoteabusar eller nåt sånt powergaming de är när man t,ex crashar och inte får ont, om man crashar med en bil ska man t.ex skriva /me ont eller typ /ont i nackenh

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? min rp nivå är stabil ändå för har typ blivit bannad 2 gånger i mitt liv och jag har kört fivem i typ 1 år och 4 månader.

Nekad.
Anledning:
Ai Skriven text.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka