Nekad bullen andersson | Medlem ansökning (0alvin0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bullen andersson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Vad är ditt discord namn? zibbecinco67#3875

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 1999

Berätta om din karaktär. min karaktär är 24 år gammal. hans jobb är att sälja droger så han får pengar. Hans intressen är att gymma och min karaktär älskar att köra bil. växte upp i Borlänge flyttade till staden när han var 19 år så min karaktär har bott i staden i fem år. han har bra styrka och kondition. min karaktär har inga droger färdigheter. Och han jobbar för tor det är en bra och snäll kille .

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ett roligt rollspelande och ett bra comunity. Ex om nån drar fram en pistol och riktar den mot ditt huvud då måste du låtsas att du blir rädd. dålig rp är att typ slå han i huvudet. och rp är att man ska va sin karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part

Hur hittade du Unive? jag ville kö en svensk bra server och jag såg på youtube på unive rp och då började jag kö på unive den är skitbra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka