Nekad builderbob | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

builderbob

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199412058975/

Ditt Hex-ID: steam:110000156889b5f

Vad är din discord tagg? Builderbob0145

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-14 203008.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För fusk när jag inte har fuskat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. chillade med gänget ig sen så såg jag mee6 botten skriva att jag vart bannad för fusk unive roleplay osv då jag vart chockad för jag inte har fuskat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag ska vara helt ärlig så har jag ingen aning vet inte om ni har råkat banna fel person för jag har inte sett beviset så hade verkligen uppskattat om jag hade kunnat se beviset jag klagar inte på någon förstår att hedgehog vill få stopp på folk som är tråkiga och förstör för andra personer som försöker ha roligt på servern. Jag har inte riktigt skottat mycket på senaste förutom idag. I det skottscenariot dödade jag ingen, så har ingen aning varför jag blev bannad för fusk. Jag låter er pc checka mig om ni inte alls tror mig, jag har aldrig fuskat i hela mitt liv det kan jag svära på vad som om eller jag har typ fuskat på minecraft som jag behövde hjälp med för är sämst med datorer, som sagt köpte min dator för unive och behövde hjälp med att ladda ner fivem också glömde pålägga att det finns någon som har exakt samma ped som mig som är ganska sjuk på att skjuta så det kan vara där ni fick klippet från, han skjuter ganska mycket så det kan vara det han har också gorilla så vi har exakt samma peds det kan vara det. Fattar inte vad det kan vara tror att det också kan vara min soundpack den är väldigt gammal kan vara det som anticheatet detectar som fusk har haft de soundpacken i ca 2 år så de kan va det, vet inte vad jag har på miin dator men vet att det inte kan va fusk. Besultet är felaktigt eftersom att jag inte alls fuskar, som sagt har jag aldrig fuskat i hela mitt liv heller. Ganska ledsen att man inte tog in mig i supp för att pc checka eller prata om det/ visa bevis eftersom är grön spelare jämför mina shooting logs med alla andra. Har bidragit mycket till servern. + Att jag är typ sämst på skjuta dödade inte någon på skottlossningen som var idag, har inte dödat ngn på skottlossningar sen typ mars och jag dödade han för att var på marken och börja skjuta, det var typ den ända gången jag verkligen gjorde något som var snyggt och jag prickade inte ens hs du kan ta och kolla logsen från min pov varje skottlosning för jag har inte fuskat, hade varit jätte snällt om jag kunde ha sett bevis också. Har aldrig fått en ban över 10 dagar därför jag är så chockad hade blivit extremt glad om jag blir unbannad från unive, om det inte hade varit för unive hade jag inte ens haft en dator. Jag fattar itne vad som har gjort så att det kommer logs på att jag fuskar, för jag har inte gjort det men kan fatta att ni vill bli av med personer som gör så att andra personer lämnar servern själv vart med att en fuskare har gjort det tråkigt för mig. När jag kom tillbaks till unive från paus ( 5 mån sen ) har jag haft en underbar tid här på unive därför jag lagt alla pengar jag har på unive det har vart jätte roligt har träffat jätte många kompisar här på unive så jag kör inte unive för att skjuta, jag kör för att socialera mig med alla andra personer och träffa nya kompisar hoppas att ni inser att jag verkligen inte har använt fusk vet inte vad det kan vara det kan vara en klipp ni sett men från min sida har jag aldrig träffat ett såpass snyggt skott att någon tycker jag fuskar jag är den kompisen som bli mobbad för att jag har dåligt aim, det ända som kan göra mig glad just nu är att ni inser att jag inte fuskar för jag hade absolut inte lagt 8000kr på en server och fuskat, gör man sånt så är man bara efterbliven. Unive har verkligen gjort mig glad under dessa 4 år det står att jag joina dcn 2024 men om ni kollar på min steam ser ni att jag spelat sen 2021 har till och med bevis på det så hade aldrig bara kastat bort denna servern. Denna servern har gett mig glädje sen 2021 så hade verkligen uppskattat om ni kan kolla på logsen för vet inte hur jag kan bevisa att jag inte har fuskat för jag kan svära på vad som, ni kan pc checka mig kolla på min delete historik kolla på vad som helst men jag har verkligen inte använt program som ger mig vinster det ända jag har är soundpack och det är det ända jag lyckades ladda. Har även hört att Fiveguard är inte bästa anticheatet och kan ge ut falska logs väldigt många som blivit bannade av fiveguard logsen och kanske det kan vara det eller korrupta filer i min dator så vet itne riktigt hur jag kan bevisa att jag verkligen inte har fuskat så hoppas ni utreder detta genom att kolla logs på när jag dödar folk och inser att jag inte kan skjuta. Vill bara bli unbannad och rpa med kompisar som jag verkligen saknat att rpa med, blev jätte besviken när jag blev bannad har bidragit mycket till servern och har även fått många medlemmar till servern, hoppas ni tittar på detta. Här är även ett klipp som bevisar klart och tydligt att jag inte kan skjuta https://medal.tv/games/gta-v/clips/kJ2ZnfW9bHribXUDa?invite=cr-MSx2QVEsMzc3NzU2MzMy jag visste han var där för att jag såg han innan när han sprang till vänster och jag var parkerad med min bil lite utanför och såg han springa så om ni tror att jag fuskar kan ni kolla hela klippet genom logsen från min pov detta var ca 15-25 Juni och när jag såg han sprang jag fram försökte kidnappa honom men såg inte att han hade vapen då han började skjuta och jag börja skjuta tillbaks och där ser ni hur värdelöst mitt aim är, kan även försöka hitta mer klipps + att jag är någon som bidrar till servern antar att en stor del av unives spelare känner igen mig eftersom min karaktär var en skum person som var annorlunda fån andra spelare jag var alltid en social person som socialera mig med andra personer många gillar mig på unive och fråga vem som helst om jag skottar kommer de säga nej för att jag är helt enkelt ingen person som skottar och varför skulle jag ha fusk om jag inte ens skottar alla gäng jag vart med i krigar aldrig det ända gänget som skottar som jag vart med var laliga och jag var med de i ca 10 dagar då jag lämnade för jag itne tyckte om att skotta + donerat mycket till servern hade även ett privat inköp och gorilla ped donerade för en kompis patent dagen innan jag vart bannad så jag bidrar jävligt mycket till servern och ni måste tro att jag inte fuskat och vet inte vad för bevis ni har så om ni kan skicka beviset till mig i pm hade jag uppskattat det jag har verkligen inte fuskat hoppas ni dubbelcheckar och utreder bannen fattar att ni vill bara bli av med fuskare som förstör servern genom att vinna alla scenarios men jag vinnar knappt scenarios hoppas ni kan kolla på det så har inget emot hedgehog, ni kan kolla från min pov genom programmet ni har att jag skjuter som en idiot och inte är bra på skjuta alls, och jag hade aldrig fuskat på en server som jag verkligen gillar och jag lägger varje krona jag har på servern, + Anticheatet brukar också felaktigt banna personer osv kan ge ut falska logs folk blir bannade av anticheatet varje dag flera gånger på 1 vecka till skillnad från andra har jag vart bannad från anticheatet 2 gånger. Skulle verkligen uppskattat om jag hade fått bevisen för de hade hjälpt mig med så mycket mer att förklara för jag verkligen inte fuskat vet att alla fuskare hade sagt samma sak men jag är seriös jag vet inte vad som fick er att banna mig för fusk är fortfarande väldigt förvånad för vet inte varför ni banna mig, jag hamna i staff samtal förut när jag fick mitt privat inköp jag köpte ut en och en medlemskapsansvarig sa att jag djupa fram en men vet inte vad det kan vara hade också upskattat om ni berättar vad för typ av fusk för det ända jag vet är att jag vart bannad för fusk kan typ inte detaljer om min ban därför vill jag att ksk hedgehog eller fille.1 kan skicka bevis och detaljer om min ban för jag vet inte hur jag kan bevisa att jag inte fuskat ni kan pc checka mig ni kan göra vad ni vill så länge jag kan komma tillbaks till unive och rpa med mina kompisar hade jag uppskattat. Hade varit nice om 320 hade kollat på denna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vart bannad tidigare 6 gånger 2 felaktiga. Vart bannad för meta då jag inte fatta att man kan få ban för meta om man inte sitter gäng vc och Vdm som jag erkänner till men det var länge sen och det var inte alls smart och ångrar mig har bara fått 2 bans på 5 månader och resten kommer jag inte ihåg eftersom spelat på unive länge.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet éj eftersom jag inte har fuskat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hade verkligen uppskattat det om ni hade kunnat tagga philip320 eller limpis, inte att jag har något mot hedgehog vill bara att 320 eller limpis kollar på det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka