Accepterad Bucket | Chef-jobb ansökan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bonking_

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regionchef (Sjukvården)

Vad heter du IRL? Oliwer

Vad heter du på discord? Bonking#1288

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? Började sommaren 2021 och har cirka 1000 timmar på unive

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Sjukvården just nu är ganska kaos med tanke på att dom har runt 6 aktiva personer i tjänst efter klockan 19:00. Detta är ett problem då man behöver en större mängd sjukvårdare inne på servern vid denna tid då den är mest aktiv då. Min lösning och första prioritering är att anställa en större mängd personer och skaffa mer rekryterare på en gång samt att hålla utbildningar med utbildnings teamet. Men efter det är klar och vid kommer upp till 10 till 20 aktiva personer så kommer jag börja proitera utbildningar som grund/vidare utbildningar samt kirurg utbildningar. Då det är vanligt på unive med skottlossningar samt grövre skador där det behövs personer som är kirurg nivå 3 och uppåt. Samt så behövs det bättre rp inom sjukvården då personer gör HLR på vissa personer som ej behöver det och hoppar över rp helt och hållet (powergaming 2). Detta är ett problem som skall fixat på engång. Vill även få in vissa saker som en patientjournal där polisen kan få tillgång om dom behöver för en förbättrade RP där inom sjukvår

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat inom sjukvården tidigare och varit överläkare samt biträdande Regionchef. Har även jobbat också inom polismyndigheten som Ledning samt räddningstjänsten som biträdande Brandchef. Inom chef positionen har jag varit chef hos Mekonomen samt Securitas

Hur ofta kommer du vara inne? Sommarlov:
Varje dag: 09:00 - 11:00 till 23:00 - 01:30 - Kan ändras om jag börjar jobb.

Skoldagar:
16:00 till 23:00 Varje dag

Helger:
09:00 till 23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

+rep duktig inom sjukvård. Va en bra biträdande chef när jag va regionschef

Stor +rep denna grabben kan mycket inom sjukvården och skulle passa perfekt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka