Accepterad buchy_boy3241 | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

buchy_boy3241

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? aksel

Vad är ditt discord namn? buchy_boy3241

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Roger Uggla, ända sen Roger varit liten har han haft en stort intresse för att bli snickare. Roger var mycket ute och byggde trädkojor och han var väldigt duktig på det, men hans föräldrar var inte så snälla mot honom. Så en dag när Roger vaknade skulle han bygga på sin trädkoja, men då hade hans pappa varit där och tagit bort den.

Roger blev ledsen och sprang hemifrån och kom inte tillbaka. Eftersom Roger sprang hemifrån, så var han tvungen att tjäna pengar på något sätt, men det flesta jobben så måste man ha fått en utbildning. En utbildning som Roger inte hade, så Roger hittade andra sätt att få mat, han började snatta från butiker och andra saker. En dag bestämde sig Roger att fly helt från sin hemstad för för många började känna igen honom och viste att han snattade, så han klev på ett tåg utan tågbiljett. När de på tåget märkte att Roger inte hade tågbiljett kastade de ut honom och han hamna i staden unive.

I unvie fortsätter Roger snatta, men en dag börjar Rogers intresse för att vara snickare komma tillbaka igen. Så Roger lyckas få ett jobb som snickare, så han behöver inte snatta något mer, men det jobbet fick han inte så länge eftersom jobbet får reda på att han har snattat och gjort andra olagligheter. Rogers framtidsplaner var att bli den bästa snickaren i världen, men bara för att han inte hade den utbildningen, så leder det att han tar den dåliga vägen i sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bättre RP nivå och vara med i flera scenarion. jag kan bidra med roligare rp för alla spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska inte alltid spela för sig själv och bara få som man själv vill t.ex om man blir rånad ska man bara inte springa iväg, man ska spela lite rädd och låta de råna en fast man inte vill. man ska inte vara självisk, man ska låta alla spelare ha roligt i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, jag har läst igenom reglerna. T.ex fear RP är att man ska tänka att man bara har ett liv/vara rädd om det. Powergaming är om man t.ex kraschar så kan man skriva på /sme att man har ont och man kan bara inte kö iväg. Sen är RDM och VDM att man inte bara får döda folk utan anledning fast VDM är att man inte får döda folk med bilar utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har kört på unive ett litet tag nu så jag vet hur man gör det flesta sakerna och hur man ska agera i olika scenarion som t.ex hur man ska vara som gissla.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka