Nekad buchy_boy3241 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

buchy_boy3241

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? aksel

Vad är ditt discord namn? buchy_boy3241

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Roger Uggla. Roger Uggla var inte så lyckligt lottad när han föddes, han föddes upp i ett litet område där det var mycket fattigdom. Trots det så hade han världens bästa föräldrar som stötta honom mycket och såg att Roger skulle bli något stort i framtiden. En dag när farsan sin kom hem efter jobbet, så sluta bilen fungera, eftersom de inte var så rika kunde han inte lämna in bilen på bilverkstaden och laga den. Då fråga Rogers pappa om Roger kan hjälpa att laga bilen med honom, pappan märker då att Roger har en talang på att laga bilar, för Roger fixar bilen lätt som en plätt. Roger tyckte det var väldigt kul att hjälpa sin fader och mecka i bilen. Så han börjar väcka ett intresse efter det och vill bara fortsätta mecka med bilar. Han fortsätter hjälpa sin familj med att laga bilen om den går sönder, han hjälper även grannarna och får några slantar.

När det är dags för Roger och gå i gymnasiet så väljer han fordons och transportprogrammet. Han gör en stor succé och många av hans lärare märker hans talang och tipsar honom att flytta till staden unive, eftersom det finns en bra bilfirma där. Roger gör som de säger och söker jobb där. Roger har stora planer i framtiden, då han vill starta sin egen bilverkstaden eller jobba på en som han kan få mycket framgångar. Roger vill även hjälpa sin familj så de inte behöver jobba något mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tar RP seriöst och spelar med om jag t.ex blir rånad eller om något annat scenario. jag ska söka jobb på Mekonomen så om jag får jobb där bidrar jag med extra service. jag kan även bidra med olika scenarion som kan hända.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag ska spela för alla och inte bara mig själv så alla kan få ha så kul som möjligt och bidra i olika scenarion. det menas med att jag kanske måste göra beslut i RP som jag inte tjänar på eller tycker om, fast det blir roligast så för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst igenom reglerna några gånger. De regler som jag tycker är viktigt att man ska följa är combat loging vilket betyder att man inte ska lämna i olika scenarion t.ex om man har blivit stannad av polisen ska man inte lämna, sunt förnuft som betyder att man ska tänka som att det är riktiga livet och inte bara skjuta och köra som man vill, powergaming som betyder att man ska få ont om man får någon skada t.ex om man krockar ska man inte fortsätta att köra, rdm som betyder att man ska ha en anledning till att t.ex skjuta någon och inte bara göra det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har kört på unive ett litet tag nu så jag vet hur man gör det flesta sakerna och hur man ska agera i olika scenarion

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad
Anledning:
Vänta 1 vecka efter unban från permanent ban

Du får ansöka igen 2024-08-02. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka