Inaktuell BubbleGum | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BubbleGum

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Meddelanden
8,591
Reaction score
292
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ditt discordnamn: BubbleGum#6746

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 1997

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag har erfarenhet, då jag tidigare har varit staff - MOD. Jag ska bli och hoppas att jag blir staff då jag vill utveckla Unive på ett positivt sätt. Jag vill se till att Unive alltid är på topp, och att alla spelare ska trivas här, gamla som nya. Jag vill utveckla RPn på bästa möjliga sätt och jag vill utvecklar spelarnas sinne och RPa och utöka den sociala rpn till en så hög och bra nivå som möjligt. Jag vill få bort alla som förstör för servern och får den att se dålig ut. Jag vill även samarbeta igen med alla i staff teamet, från Helper till ägare. Jag vill även se till så att alla spelare följer de regler som finns.

Jag kommer göra mitt ytterst bästa att göra mitt arbete så bra som möjligt på bästa sätt

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 1-5 timmar och mycket mer om det behövs och när det finns tiden för det.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år +

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Jag har tidigare varit mod.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej. Jag tar det jag får och gör det bästa utav det.

+++rep en riktigt bra grabb tar hand om jobbet bra och utvecklar unive bättre och bättre hela tiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka