Accepterad BubbleGum | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BubbleGum

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Meddelanden
8,591
Reaction score
292
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ditt discordnamn: BubbleGum#6746

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 1997

Varför ska just du bli staff? För att jag har varit staff tidigare, före detta MOD på unive, jag har tillräckligt med kunskaper inom staff arbetet och jag tar staff arbetet seriöst. jag är en bra person som vill alla väl och jag vill fortsätta utveckla denna server till den bästa. Jag har en bra sida där jag är snäll och så vidare, men när det kommer till kritan så kan jag ta åtgärder på folk som t.ex inte kan bete sig ordentligt. Jag vill utveckla spelare och servern och jag vill utveckla RPn på servern och få det att fortsätta framåt i framtiden.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 3-4 Timmar om dagen om inte mer, kanske nog också 5-8 timmar om dagen ifall det skulle krävas ibland.

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 2 år nu.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag är tidigare MOD, och områdesansvarig inom RP.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

+rep kommer passa som staff

++rep sjukt duktig var väldigt aktiv. Förtjänar en till chans

stor + rep, jag vill verkligen se dig hos staff teamet en gång till och briljera som du gjorde förra gången.

+rep Kompetent, duktig! Passar perfekt som staff. Han var en toppen staff första gången han var det och förtjänar verkligen att bli det igen!

+rep riktigt duktig har vad som krävs

+rep borde bli staff igen då han var otroligt bra innan, samt så är han otroligt passande och mogen

+Rep han har bra erfarenheter då han va mod förut och han va jätte snabb i /help och report. Han va jätte duktig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka