btweng | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

btweng

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Användarnamn: btweng

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? .hUgo#8808

Ange ditt födelsedatum 19 Maj 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar alla veckodagar 15:00-23:00
Spelar alla helger 13:00-05

Vad skulle du göra om du blir staff? Skulle lägga ner extra mycket tid på att just hjälpa till. Inte bara ingame utan även i discord med allt som jag kan hjälpa till med! Många som rpar kanske tröttnar och stänger av och kolla yt osv men jag själv hade tagit tillfället i akt och speccat runt och kollat så är som det ska med scenarios och även åkt runt och dvat bilar som jag märker inte ska vara där.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Är som ni kan se en väldigt aktiv spelare så kommer kunna göra mycket nytta ofta! Tycker det är väldigt kul att hjälpa till och gillar även att prata så support är inget problem för mig tar jätte gärna support-ärenden om det behövs. Och som jag skrev förut istället för att sätta sig och kolla yt att ta tillfället i akt och göra någon nytta med min *makt* och kunna hjälpa alla andra att ha en lika rolig spel upplevelse!

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Japp! Har varit staff på många andra servers. Lite kluven om hur ni menar med *Och hur fungerar det där?* men antar att ni menar hur själva yrket påverkar dig. Det har varit så att dom ställt höga krav på en och liksom velat att om du nu ska vara staff vill vi se dig aktiv och faktiskt hjälpa till inte bara ha rollen som en *makt position* utan att faktiskt göra något och det är inga problem för mig.

Har du några tidigare erfarenheter? Japp! Med mina 1500 timmar har jag hunnit varit staff på många servers och samlat på mig mycket kött på bena ;)!

Vad kan du om skripts? Just script är inte min styrka men skulle jätte gärna vilja lära mig och eventuellt i framtiden kunna hjälpa till att scripta.

Varför vill du bli staff? Känner att jag diggar multistaden sjukt mycket men ingen server är felfri! Tycker att multistaden ska ha en stor cred att ha en sådan bra och aktiv spelarbas när man just är en owhitelistad server. Men det finns fortfarande dom här trollarna moddarna osv som ändå lyckas komma in och förstöra och då vill jag kunna vara där och hjälpa till. Vill även vara en del av denna servers framgång och kunna hjälpa till att göra den bättre och bättre!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server en multistaden!

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Uppfattat!

+rep lycka till har pratat med dig när jag var staff och vet att du tar saker proffesionellt och kan reglerna! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka