Accepterad Btarden | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Retarden

Icke Medlem
Meddelanden
490
Reaction score
27
Användarnamn: Btarden

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/CLUTCHKINGS/

Vad är ditt discord namn? Hipster#3518

Vad är ditt Hex-ID? 110000118d6c5c4

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Johansson, han är 21 år gammal och han har gjort det ena och det andra i sin RP karriär. jag har varit Polis, Mekonomen chef, Bilfiman anställd och Gäng medlem i Kartellen och massa andra gäng. min karaktär vill ta risker och är inte rädd att bli tagen av polisen. han är väldigt skötsam och gillar att göra grejer (han är väldigt spontan). Han största dröm är att bli Mc boss för att han har alltid gillat gamla motorcyklar och styra och ställa. han är en gammal kriminell. han gillar dyra bilar som när han var Mekonomen chef hade han en Lambo och en Ninja Kawasaki. så man kan säga att han gillar att vara framgångs rik. när han växte upp hade han det ganska svårt, så han har lärt sig att han ska ta egna vägar i livet även om det är fel eller rätt. Han gillar att skaffa vänner och han har en (plast morfar) morfar som heter Karl Fredrik jag flyttade till honom när jag var 10 efter som min pappa och mamma skiljde sig. mamma flyttade till Dubai och pappa drack hela tiden. så jag fan min trygghet hos Karl (min morfar). nu så planerar morfar och jag att träffas här. och vi ska troligen jobba ihop. Det ända min hjärna vill ha är pengar så jag kommer göra allt för att få det (Karl's tanke sätt). Karl största intresse är att hålla på med bilar och vara kriminell.

Varför ska just du bli whitelistad? Jo det är ju så att jag har erfarenhet i RP. jag har spelar nu på en server ganska länge SKRP heter den men nu känner jag att jag vill testa någon annan. Det jag kommer bidra med är grymma scenarion och va en jävligt go gubbe på serven som är trevlig att prata med. Jag har ju ganska mycket timmar på spelet så man vet att jag är seriös och går all in när jag spelar. jag följer alla regler till punkt och prick. Jag söker just till denna server för att jag har hört att den är väldigt, bra att spela på, samt att staffsen är bra och seriösa. Sen så såg jag ju att serven var ny startad och det är ju då det är som roligast att RP:a för ingen ligger före den andra osv. som sagt jag söker till denna server för att jag vill spela på en seriös server och ha riktigt roligt och skapa feta scenarion.

Hur många timmar har du på FiveM? 605 timmar

Tillbaka