Nekad Brutte | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brutte

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198282532531/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Flamingo KeyDrop.com

Vad är din discord tagg? brutt3#7659

Vem var det som bannade dig? Frida.

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sunt förnuft ~Frida. Återstår: 6 dagar 23 timmar 44 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade sex på en allmän plats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag hade samlag på ovansidan av parkeringshuset där ingen skulle se. Precis mitt i samlaget så blev bannad. Finns inte så mycket mer att säga tyvärr.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det var ju inte riktigt fel med tanke på att jag hade sex på en allmän plats men sju dagar var kanske lite extremt med tanke på att jag brinner för att spela på multistaden. Normalt sätt brukar man väl få en böter att betala eller hamna i fängelse.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så var det en felaktig RDM ban, en gång så var det lall och en gång så var det en RDM ban som var helt och hållet mitt egna fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat gå iväg till en plats som var lite mer glest befolkat och haft samlag där istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska inte ha sex på offentliga platser. Jag har lärt mig av mina misstag. Det kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Sluta spmma överklagningar, ni får göra en ny överklagan om några timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka