Accepterad Glimme | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glimme

Aktiv Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
168
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199494037442/

Ditt Hex-ID: 11000015b6b7fc2

Vad är din discord tagg? glimme09

Vem var det som bannade dig? Saab o berra

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-23 213134.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett regelbrott genom att skjuta för nära en allmän plats och därmed vara odiskret.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit med i ett scenario lite tidigare där folk började att skjuta mot mig vid strand garaget jag valde då att skjuta tillbaks istället för att köra därifrån. Sen en halvtimme efter blev ja tagen supp och de förklara felet och jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Eftersom att jag var odiskret och skjöt nära en allmän plats. Även om de skjöt mot mig först skulle jag ha dragit därifrån istället.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första bannen på länge

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja såklart att inte skjuta tillbaka och istället ta mig därifrån och undvika att en skottlossning skulle ske såpass nära en allmän plats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer att tänka mer på vart jag skjuter någonstans och försöka så gott det går att undvika skottlossningar i staden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka