Accepterad brurbrurson | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brurbrurson

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? brurbrurson

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Onano Dum 23 År gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, Rolig, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Onano Dum, 23 år gammal och är intresserad av bilar. Onano har haft en tuff uppväxt, hans Mamma lämnade honom när han endast var 7 år och hans Pappa var alkolist. När han växte upp så började han lätt med inbrott, snatterier och små rån men med tiden började gå från små rån till ännu större rån och droger och även vapen inblandade. När Onano var fullvuxen så jobbade han lite grann på olika jobb men kände att det inte var för honom så då träffade han en kille som hette Alex som fick han in i kriminaliteten och lärde Onano allt han kunde, han lärde Onano hur man rengör en pistol och även hur man hanterar den, han lärde också Onano hur man säljer droger på rätt sätt och hur man lockar till sig kunder när Onano blev 21 så dog hans bästa vän Olof han hade blivit Knivhuggen. Efter det så hittade han en väg in i maffian och blev traumatiserad för livet, han blev Knivhuggen ett antal par gånger och fick se ens vänner dö framför hans ögon. Onano började bli stor inom de kriminella kretsarna och blev miljonär efter han hade sett sin nya bästa vän Bror också dött så kändes det hopplöst att leva och började spendera en massa pengar på dyra kläder droger och alkohol och hamnade i ett missbruk och efter ett tag så hade han Knarkat upp alla pengar och blev fattig och undrar än idag vad han kunde gjort annorlunda.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med socialt och underhållande RP, jag kan locka in mina polare och bevisa att unive är just den servern dom ska spela på.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska RPa så att båda personerna har den bästa tid på servern som möjligt, det spelar liksom ingen roll vem som vinner scenariot osv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Yes! VDM, Vehicle Death Match, det menas med att man använder sitt fordon som vapen, RDM, Random Death Match, Man dödar någon utan ett bakomliggande scenarion, Suntförnuft, Man ska vara så verklig som möjligt, man ska reagera som att det skulle vara i verkligheten.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka