Nekad brurbrurson | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brurbrurson

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ditt discordnamn: brurbrurson

Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? Eftersom jag har god erfarenhet inom jobbet och jag är reda för att hjälpa till på en sådan stor server som unive. Jag anser att just jag ska bli staff eftersom jag alltid velat hjälpa servern. Folk har visat mig hur man klarar av att vara en bra community medlem och hur man ska agera i olika situationer för att det ska bli så pass bra som möjligt för alla. Jag har alltså alltid fått hjälp med det jag behövt vilket innebär att jag nu vill ge någonting tillbaka. Folk har visat mig hur man klarar av att vara en bra community medlem och hur man ska agera i olika situationer för att det ska bli så pass bra som möjligt för alla. Jag har alltså alltid fått hjälp med det jag behövt vilket innebär att jag nu vill ge någonting tillbaka. Det som får mig att vilja blir staff på just unive är att det är min favoritserver p.g.a hur mycket härliga folk det finns på servern och att det finns så många spelare, älskar communityt unive . Jag har snackat ganska mycket med olika på unive om jobbet och jag tycker att det verkar väldigt roligt att vara support här för att man får hjälpa så många människor på grund av antalet spelare/medlemmar. Det finns tyvärr mycket lallare på servern och jag vill vara support är så att jag kan hjälpa till ett få bort dessa personer. Det är personer som t.ex förstör senarion, kommer in och Rdmar och Vdmar Streamers och liknade, eller bara vem som helst. Genom att aktivt hjälpa till att motverka sådana personer så skulle hela RP-nivån på servern förbättras såklart!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar på unive det är att det är mycket ooc, folk har inga unika karaktärer som dom rollspelar med, det är o säga att dom har sina dc namn som sina karaktärer, även så är de mycket med pittning, o sedan säger dom att de är ds, jag skulle säga att de är ren j*vla bullshit. Då man endast vill ha fördel för att kunna döda/kidnappa motparten.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer att prata och samarbeta, genom att sitta i noclip, o kolla på andra spelare, det sättet som jag skulle säga är bäst att göra de på är att några "Vaktar" hamnen o sandy, då det är mest som skjuter där. Även att vi alla har en bra kommunikation och hjälper varandra i support ärenden, så att dem bästa besluten kan förekomma.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska inte vara partisk om det typ gäller sin kompis, gör personen fel så ska personen få åtgärder. det är jätte viktigt att agera professionellt eftersom det blir ju inte jätte trevligt om man är otrevlig i support eller likande jag vill att alla ska känna att dom har blivit behandlade rättvist. Även att man ska göra dom rätta besluten. Även att man diskuterar igenom med andra staffen så att själva besluten blir de bästa som möjligt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag gör inte så mycket om dagarna, så tro mig jag har tid med staffarbete. Kommer att specca/göra staff arbete mer än vad jag spelar, då jag har tröttnat lite på att rpa.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 2 veckor sedan.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, det har jag inte, men jag ser jätte mycket fram emot att lära känna andra människor, och göra servern till just den unive är!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka