Nekad Bruksboy | Chef-jobb ansökan [Danix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bruksboy

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gsp

Vad heter du IRL? Leo

Vad heter du på discord? Bruksboy

Hur gammal är du? 13 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan föra sommaren men jag har lärt mig mycket

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Öka Aktiviteten: För att locka fler kunder och skapa en livligare atmosfär, kan du organisera temakvällar, live-musik eller andra evenemang. Detta kommer att göra pizzerian mer attraktiv och locka fler besökare. Uppdatera Menyn: Se över menyn och överväg att lägga till nya rätter eller specialiteter. Kanske kan du introducera några unika pizzavarianter som kommer att få kunderna att komma tillbaka för mer. Förbättra Kundservice: Träna personalen för att vara vänligare och mer hjälpsam. Ett leende och en positiv attityd kan göra underverk för kundnöjdheten. Prissättning och Dricka: För att undvika bråk om priset på pizzan eller drycken, se till att priserna är tydligt angivna och att personalen är väl informerad om dem. Kanske kan du också erbjuda några kombinationspaket för att göra det enklare för kunderna. Säkerhet och Samarbete: Ett samarbete med Securitas är en bra idé. Det kommer att ge både personal och kunder en känsla av trygghet. Se till att ha tydliga rutiner för hur man hanterar eventuella incidenter.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som tidigare chef för Qpark har jag hanterat stressiga situationer och konflikter. Jag är medveten om konsekvenserna om någon skulle bli arg eller aggressiv. Om någon blir arg inne på pizzerian, är det viktigt att agera lugnt och professionellt. Att ringa Securitas eller polisen vid behov är ett klokt steg för att undvika eskalering. Min erfarenhet kommer att vara till nytta för att skapa en trygg och positiv arbetsmiljö på pizzerian.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 15:30 -20:00
Tisdag 14:30 - 18:00
Onsdag 15:40 - 18:00
Torsdag 15:20 - 17:00
Fredag 14:00 - 23:00
Helg fre - lör 13 - 23

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja så klart jag älskar Unive

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej absolut inte

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka