Nekad Bruksboy | Chef-jobb ansökan [Danix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bruksboy

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gsp

Vad heter du IRL? Leo

Vad heter du på discord? Bruksboy

Hur gammal är du? 13år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2023 juli

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har ju sett att de har väldigt lite aktivitet På pizzerian och när det är öppet då vet jag jag att det är många folk speciellt de som har jobbat länge och vill äta och jag har hört för många att de älskar ghost men det är ju typ aldrig öppet så jag vill göra det bättre och en mer roligare miljö så vi får mer kunder och kunder nöjda och godare pizza nej Skämtåsido bara Och så skulle jag gärna införda till exempel någon slags batong eller något liknande för nästan varje gång jag är där och käkar pizza så är det alltid något bråk med Priset av pizzan eller dricka så jag vill göra att alla ska bli nöjda och glada. Senaste gångerna jag var där och ätit pizza så har det varit jättetrevliga människor som jobbar där och det vill jag ta tillbaka innan det var så få som jobbade där och så lite inaktivitet. Och så vill jag införda ett samarbete med Securitas för jag känner chefen så om du skulle hända nåt där så ringer man bara dit så kommer de Och själv så kommer jag jobba väldigt mycket.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet hur man hanterar stress och liknande bara för att jag har varit chef för qpark och jag vet vad konsekvenserna är om någon skulle bli arg eller så liknande så om vi säger att nån blir arg inne på pizzerian så kan man ringa Securitas eller polisen det var det jag gjorde på Qpark alltid och inte eskalera situationen

Hur ofta kommer du vara inne? Skoldag
Måndag 15:30 -20:00
Tisdag 14:30 - 18:00
Onsdag 15:40 - 18:00
Torsdag 15:20 - 17:00
Fredag 14:00 - 23:00
Helg fre - lör 13 - 23

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja så klart jag älskar Unive

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej absolut inte

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka