Nekad Bruce Lee | Beslut Överklagan / Philip320

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bruce Lee

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
-2
Ditt discord namn: __brucelee

Ditt Hex-ID: 1100001590e5616

Vad för typ av beslut gäller det? Det var om att dra min ped, medlem och krim och banna mig från servern och discorden.

Vem/vilka tog beslutet? Jaffar/ Philip 320

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag snodde gorilla peds och det var helt rätt att banna mig för jag ljög för Philip att jag hittade en bugg vilket var så in i helvete dumt gjort av mig för jag skulle fått en till chans om jag skulle talat sanning sa Jaffar iallafall men jag hörde inte att han sa det så jag ljög för jag var så rädd att bli P bannad igen men om jag skulle hört att han skulle sagt det så skulle jag till 110% gjort det och berättat hur man snor peds. Jag hoppas verkligen att jag kan få en till chans och faktiskt berätta hur man snor peds, jag ångrar så himla mycket att jag ljög och inte talade sanning...

Hur är beslutet felaktigt? Tycker absolut det inte är felaktigt men vill ändå göra en överklagan och försöka få en till chans och bli unbannad och säga sanningen om hur man snor peds.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Kan inte lägga in men jag kan skicka det i någons pm.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Kan någon staff tagga 320 så jag kan berätta för honom hur man snor peds så jag kanske får en till chans.

Beslutet är inte felaktigt dvs du har ingen rätt att överklaga beslutet. Endast felaktiga beslut kan överklagas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka