Nekad Bruce Lee | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bruce Lee

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199454377494/

Ditt Hex-ID: 1100001590e5616

Vad är din discord tagg? bruce_lee.10

Vem var det som bannade dig? Exritez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-22 162316.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att Exritez märkte att jag fuskade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt med en bil och sen så funderade jag på ifall jag skulle köpa ett vapen av min boss och det hade jag råd med så jag ringde han och sa att jag ville köpa vapen, han sa att jag skulle komma till gänghuset för att han höll på att köra dit, så då körde jag dit och väntade på han och medans jag väntade så blev jag utkickad från servern utan anledning och då undrade jag varför jag blev det, då försökte jag gå in på servern igen och så stod det att Extritez p bannade mig för fusk, då gick jag in på dcn och så såg jag att han drog mina roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban eftersom jag fuskade, jag vet inte varför men jag hade fusket i en dag för jag ville testa det för jag fick testa det av min vän. Men nu har jag inte kvar fusket eftersom jag bara hade det den dagen jag blev bannad. Och jag kan inte och kommer aldrig mer fuska på en ända server. Fast det ända som var felaktigt med bannen var att han inte visade bevis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad en gång innan men det var inte jag som hade gjort regelbrottet utan det var min vän som gjorde det och det handlade om att han dumpade fyra kroppar, men jag fick unbann för det eftersom det inte var jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort jättemycket annorlunda och inte varit så dum och fuskat från början för jag kände på mig att nån staff skulle märka det men jag riskerade och använde det en dag och blev p bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag har lärt mig och jag visste från första början att man aldrig ska fuska men jag tog risken och gjorde det ändå jag vet inte varför men det gjorde jag, och så har jag lärt mig att ifall jag blir unbannad så ska jag aldrig, ALDRIG mer fuska på en ända server vilket jag inte heller kan eftersom jag hade fusket den dagen jag blev p bannad och sen kunde jag inte använda det mer eftersom jag var tvungen att radera det för jag fick testa det en dag av min vän.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka