Accepterad BROziBoiii | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BROziBoiii

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip lindfors

Vad heter du på discord? BROziBoiii#0952

Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2005

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Vardagar 14-23 och helger 15-02 ungefär. Kommer iaf vara aktiv varje dag. :D

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig att vilja bli Trainee på Unive är att jag vill se till att Unive blir den bästa servern och göra den så bra som möjligt. Jag har även ett stort intresse för denna servern där jag spelar på den dagligen vilket får mig att vilja bli support för att kunna göra den bättre för mig och alla andra spelare. Jag har även som spelare stött och sett mycket regelbrott i servern och därför vill jag vara en del av Trainee teamet så att jag kan vara till hjälp för alla andra under dessa problem. Unive har ökat spelar platser där vi kan nu vara 400 spelare eller mer kommer inte riktigt ihåg men efter det valet
så har jag sett ganska många som sitter i vänta på support och jag vill vara en del och kunna hjälpa alla dessa som behöver hjälp i support. Jag tycker att alla staffs i servern gör ett bra jobb och även så tycker jag att servern kommer behöva fler support så att det minskar antal lallare i både fivem servern och discord servern. Jag kommer nog mest varar aktiv ingame som är viktigt men kommer absolut kolla in dcn samt formuläret. Jag som spelare har lagt mycket fokus på mitt rpande då jag har läst reglerna flertalet gånger och kan alla utan till, reglerna sitter bra i huvudet vilket kommer leda till bra bans och rätt bans från mig. Jag har även en bra rp nivå som jag kommer vissa ut på olika sätt för andra spelare.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle kunna hjälpa att få bort lallare som förstör för andra på servern. Jag skulle kunna få bort onödiga bilar som är på motorvägen som bara förstör och kanske gör lagg för vissa personer. Jag hade kunnat försöka höja rp nivån på de flesta spelare typ förklara för dem vad rp är en liten genomgång kan man säga. Och desto fler blir bättre på rp så kommer denna server gå enormt bra som den redan gör med den kommer gå ännu bättre ;) Jag kommer göra allt i mitt bästa om jag blir traniee på unive kommer specca runt mycket som är super viktigt så ingen förstör något scenarion så det blir strikt RP och inte masa lallande.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 3-4 månader.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har tidigare varit staff på två olika servrar samt tjänste chef på en Klan, har ganska bra eferenhet inom staff, kan alla commands samt behandla personerna bra som är väldigt viktigt inom Trainee [Staff].

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan ganska många commands, här är några med vet inte exakt alla, haha :D
/svban (ID) - Du bannar en person 30 minuter.
/revive (ID) - Du hjälper en död person att komma tbx t liv
/who (ID) - Du får info om personen tex Medlem + kriminell
/givemoney (ID)- du ger en spelare pengar.
/toggleid - Du ser spelarens ID
/togglename - Du ser spelarens namn
/kick (ID)- Du kickar en spelare från servern
/freeze (ID) - Du fryser en spelare så han inte kan röra sig
/unfreeze (ID)- Du tar bort personens Freeze
/goto (ID)- Du teleportera till personen du vill tex /goto ID
/tpm - Du teleportar till din marker på mappen
/setjob (ID)- du ger en spelare jobb
/sqlban - Du bannar någon från servern
/sqlunban - Du unbannar en spelare
/sqlbanoffline - Du bannar en spelare som är offline
/sqlbanhistory - Du kollar spelarens tidigare bans /bring (ID)- ta en spelare till dig.
/giveitem (ID)- ge en person ett föremål.
/ooc - Skriver ut meddelande i ooc som alla på servern kan se. /spec (ID) - åskåda en spelare
/NoClip - Flyga runt.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Hoppas man kommer in skulle vara enormt tacksam om man kom vidare, kommer göra mitt bästa!!. :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka