Accepterad BroPanda Hamlington | Medlem ansökning (Sebbe91)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Filipboy1908

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Talmannen#5741

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2009

Berätta om din karaktär. Gozales Brittson är född i Luleå med en Mamma och en Pappa utan syskon. Gozales är 24 år gammal och föddes 1998-09-05. Under gozales uppväxt så var han en bra person i skolan och jobbade hårt för att uppnå hans mål, han var dedikterad till att bli en bra medborgare och att staden skulle rulla på. Gozales är en trevlig människa som alltid vill göra det bästa för folket, väldigt positiv och rolig och lämnar ingen utanför. Gozales spelar badminton på fritiden med hans bästa vänner som han haft sedan början av hans skolgång. Badmintonen är en stor del av Gozales vardag, 4 dagar i veckan är Gozales och hans vänner o spelar badminton. Bortsätt från badmintonen så läser han på universitetet. Gozales bor i en egen lägenhet men är hemma ganska ofta för att hjälpa hans föräldrar med deras arbete för att han vet att dom har mycket att göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Gozales kommer bidra med en bra stämning och en bra rp spelare. Jag kommer ta mitt jobb seriöst och göra allt jag kan för att göra chefen och alla glada. Helt enkelt så kommer jag ta Unive seriöst och vara en bra medspelare med alla. Mer en det ska jag utveckla min spelresa och dokumentera om den så jag kan blicka tillbaks till roliga moment i denna server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär tillexempel att man är i ett scenario när man rånar en bank och polisen kommer. Det blir en bil jakt och man börjar köra snabbt och polisen skickar ut helikopter och flertal bilar. Rånarna lyckas komma iväg en bit men bilen går sönder och börjar ryka. Rånarna hade kunnat springa iväg och komma undan men en av dom väljer att stanna och rpa att den har brutit foten och inte kan springa iväg. Detta gör han bara för att få ett roligt scenario även fast han åkte in i fängelset, detta visar att man inte alltid måste vinna scenariot för att något sak vara roligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive Roleplay på grund av mina vänner som spelar det mycket och tyckte att jag skulel ge det en chans. JAg sökte upp på UNive och tittade på en video när spelare åkte runt och jobbade och hade roligt tillsammans så jag tänker ge det en chans.

Tillbaka