Nekad bro2044 | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bro2044

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad är ditt discord namn? S40#4862

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sixten han är 26 år gammal hans intresse är olika han vill gärna bli bil försäljare. eller typ jobba på merkonomen Elle auto experten han är väldigt snäll mot dom som är snälla mot han men dom som är kakiga och duma försöker han hålla sig borta från han är från en ganska stor stad i Västmanland som är Västerås där han gick i skolan och gymnasiet han har spelat fotboll och hockey tills han blev 15 då han inte orkade med fotboll Elle hockey så då började han att spela golf men han slutade när han blev 23 och han skulle satsa på något annat sen när han blev 24 så bröt han benet han blev brutal misshandlad sen när han kom tillbaka från alla operationer så valde han att ringa polisen dom tog in han i 3 år nu lever han bara livet han har en mamma som är 56 och hon jobbar på fastighets byrån och pappa jobbar på arbetsförmedlingen han brukar oftast fiska ganska mycket och nu vill Sixten starta nya äventyr i staden unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem för att jag vill visa vad jag går för. Jag vill ha ett jobb. Jag har alltid velat gå med i en rp server. Och nu så har jag hittat den här. Jag vill hitta nya kompisar som jag kan lära känna. Jag vill kunna leva som i verkligheten helt enkelt. I unive så rp alla väldigt bra så nu vill jag va medlem så jag kan få visa jobb som man måste ha ett medlems skap. Jag hade blivit väldigt lycklig ifall jag hade fått ett medlem skap. Jag har alltid haft svårt med att hitta bra servrar men nu så har jag hittat en perfekt server. Så nu håller jag tummarna för att jag kan få godkänt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att båda partens ska ha så roligt som möjligt i ett scenario. Man ska inte bara spela för att vinna utan man ska också spela så att det är roligt för båda parten.

Hur hittade du Unive? internet och mina kompisar spelar det

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka