Accepterad bro its 2easy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackys

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121592917/

Ditt Hex-ID: 110000145387255

Vad är din discord tagg? 2easy#4539

Vem var det som bannade dig? BANDA

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-03-06_141317067.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag slogs vid Marja lisa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag står och pratar med några grabbar och då så kommer det en man som säger "varför slog du min kompis bill" jag som inte hade gjort något sa då "nej jag har inte gjort det." han trodde inte på mig så han börja slå mig och jag ville inte dö för jag hade så sjukt mycket saker på mig så jag försöker slå han. Tillslut kommer hans vänner och dödar mig sen blir jag ban för "lall"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel jag skulle inte börja slagit han jag skulle försökt reda ut det hela utan att det skulle bli ett stort slagsmål. Jag ber om ursäkt ifall jag lallade det var inte meningen jag ska inte göra om det, förlåt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet inte riktigt om mina bans för jag har en bror som kör på Unive han blir banad ganska ofta så det är därför det står att jag har 33 bans. Jag har inga tidigare bans så jag kan inter säga så mycket mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle försökt reda ut de hela utan att försvara mig. Jag skulle försökt vara snäll mot han så han förstår mig och vill lyssna på mig. Sedan skulle jag försöka säga min sida av storyn. Jag ber ursäkt på riktigt jag gillar verkligen Unive och allt jag vill verkligen inte bli banad så länge jag ber!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska börja prata mera med folk och försöka rpa med en hög rp nivå som möjligt. Jag lovar på allt jag äger jag kommer göra saker annorlunda i mitt rollspel. Jag kommer göra mycket saker annorlunda först ska jag börja med att alltid vara snäll och hjälpsam och ha en mer social RP så att mera folk kommer gilla mig så att jag inte hamnar i en sån situation igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka