Nekad amoohhh | Beslut Överklagan | 2easy

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amoohhh

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Ditt discord namn: amoohh1

Ditt Hex-ID: steam:1100001656444b5

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen test medlem och ban.

Vem/vilka tog beslutet? 2easy

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag körde över en person för att han retade mig vilket såklart var väldigt dumt, först försökte jag bara vara snäll och fråga ifall de ville ha skjuts eftersom deras bil gick sönder men sen sa han några onödiga kommentarer så jag körde på honom vilket jag ångrar väldigt mycket. Kommer absolut inte hända igen de lovar jag. jag hade inte alls någon intention att sabba för någon från början, utan ville faktiskt hjälpa till. Det spårade bara ur när han inte kunde hålla sig från att provocera. Men det är ändå mitt ansvar hur jag reagerar, och jag erkänner att det jag gjorde var onödigt och fel. Jag kommer ta till mig det här och lovar att sånt här inte kommer hända igen. Jag vill bara få en chans till att visa att jag kan spela seriöst och respektera andra.

Hur är beslutet felaktigt?
Det är det inte. Jag förstår helt varför jag blev bannad, för jag gjorde fel. Jag körde över en annan spelare och det finns inga ursäkter för det, även om han provocerade mig. Det är mitt ansvar hur jag väljer att reagera, och det jag gjorde var både omoget och onödigt. Jag tar fullt ansvar för det. Jag hoppas bara att jag kan få en ny chans att visa att jag lärt mig något av det här, för jag vill verkligen tillbaka och spela på ett bättre sätt.

Jag gillar att spela på Unive, det är en rolig server med bra folk, och det var inte mening att förstöra för någon. Jag vet att jag gjorde fel, jag vill bara få en till chans så kommer jag bevisa att jag kan rpa riktigt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har inte fått några bevismaterial.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka