Accepterad brinkish__ | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

brinkish__

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199249112176/

Ditt Hex-ID: 11000014cd23c70

Vad är din discord tagg? brinkish_

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-07 202618.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja tror att savage bannade mig för att jag sköt ur bilen som var dumt av mig fast ja kunde hoppat ut ur bilen istället för att skjuta ur från bilen på några grabbar.. men det är för att vi skulle möta upp några grabbar från 18 th street för att få ett vapen av dom för att vi tog 2 grabbar av dom i förigår och då så sa dom ok vi ger er ett vapen för båda 2 men de hade köpt ut för mycket me vapen just den dagen så vi tog beslut att träffas dagen efter vi hade tagit grabbarna men de slutar med att de kommer med typ ish 2 halv fulla bilar med killar med vapen o jag och en kompis stod en bit ifrån för att vara förbereda ifall det skulle hända något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några andra från det gänget jag e med i skulle ta o möta upp 2 pers från 18 th street för att vi hade kommit fram att vi skulle få ett vapen av dom etfer vi hade tagit 2 pers från deras gäng men när vi kommer ditt så ser vi att de är fler än 2 pers i bilarna (för att det kom fram typ 2 halv fula bilar) och då tar jag och han som körde min bil och backade med bilen lite ifall något skulle hända o det märkte vi ganska snabbt att vi hade rätt för det hoppar ut 3 grabbar av 18 th street o börjar rikta på ena av grabbrna från mitt gäng ja e me i o allt slutart med att det blir en liten skottlossning mellan oss o jag e dum i huvudet o skjuter ur bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var rätt satt för att jag var dum i huvudet med att skjuta ur bilen istället att hoppa ur bilen o skjuta så valde ja den dumma vägen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aa har blivit bannad 1 gång nu innan denna bannen kom och det var när ja var snut som jag blev bannad för grov fear rp av bubblegum i 8 dagar.. ja att man ska rpa rädd när man har något slags av vapen riktad på en.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja som sagt att ja kunde hoppa ur bilen och försöka att kidnappa ena av 18 th street grabbarna istället för att skjuta ur bilen.. det var skit dumt av mig att ja sköt ur bilen för tänkte inte så mycket om de o ja fick ba ta o brösta bannen som var helt rätt att banna mig för sunt förnuft men aa vetefan va ja tyckte me scenariot för att vi hade lixom pratat ihop med att vi skulle mötas upp med nån av doms grabbar efter vi hade kidnappat 2 pers från 18 th street men aja de just min ban o jag fattar vartför han bannade mig när det var jag som gjorde fel i scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ej får skjuta ur sin bil oavsett vad och att man ksk skulle tagit o försöka att ta och kidnapa ena av doms grabbar för att dra ut på scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka