Nekad brinkish__ | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brinkish__

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199249112176/

Ditt Hex-ID: 11000014cd23c70

Vad är din discord tagg? brinkish_

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-21 204719.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde verkligen fel och jag ångrar det jag gjorde, det som hände var att jag och min kompis var i ett scenario där det var en skottlossning uppe vid gambino området som poliser och då hör vi att det skottas ganska nära oss så vi väljer att ta och roppa ut i radion om skottlossnig vid gambino och därefter åker vi där det skottades och möter 2 grabbar som skjuter mot varandra och en av grabbarna lyckas fly innan vi kom till platsen o ena lyckades vi få ner tack vare att min kompis ställde polis bilen framför pöjken som skjöt som ej lyckades fly från oss o sen hoppar ja ut och försker att få han att ge upp men de slutar med en liten skottlossning mellan oss o då råkar ja fina honom. Min kompis det var fel utav mig och det kunde ske ett roligare scenario ifall jag skulle rpat med pöjken istället för att man råkade fina honom och göra ett ännu större scenario med biljakt mot honom och vi kunde då ha gjort ett scenario som skulle varit roligt för båda parter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo det började med att jag och en gammal kompis från polis kåren var uppe vid gambino området och då så hör vi att det skottas nära oss och säger ut i radion om att det är en skottlossning vid området hos gambino och då så åker ja o min kompis dåda ditt där det skottas och då ställer min kompis bilen framför bilen som ej hann att rymma från platsen och då hoppar min kompis ut först och börjar att rikta samt skjuta snubben och sen hoppar ja ut och råkar fina honom med automatvapen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban eftersom jag bröt emot Unives regler och ja ångrar det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inget ja minns av, de e väldigt gamla bans när man var ny på servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte ta och hoppa ut och råka fina honom och göra ett längre scenario med biljakt och allt o göra det det till en roligare scenario för båda parterna

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det att man ej ska fina som polis och att göra roligare scenario för båda parterna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka