Inaktuell brillmuppen | Ansök till whitelist ansvarig [JJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

JJ

Icke Medlem
Meddelanden
426
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Jasin

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? JJ!#0001

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Varje dag, för att jag kan bara spela på grund av min arm, och jag brukar se ofta att folk behöver Wl-intervju, och jag har varit wl ansvarig innan men förlorade den för att fivk en felaktig ban och jag var en av dom aktivaste wl-ansvariga.

Hur aktiv är du i discorden? asså varje dag ofta brukade jag ta wl-intervjuer i skolan, och kolla på forums och läsa igenom dom på lektionerna för att jag fick de för att jag lär mig mycket om de

Varför vill du bli whitelist ansvarig? att jag vill hjälpa till, det är många som hjärna vill ha intervju, och jag kommer vara aktiv hela tiden, och jag är lite erfaren. Och jag har lärt mig lite varje dag, och jag brukar alltid kolla whitelist ansökningar för att kolla hur det går för att det är jätte många varje dag som brukar söka till whitelist, och också på natten och jag kommer vara aktiv på natten. Jag vill hjälpa servern så mycket som möjligt, Jag kommer ta wl intervjuer / ansökningar så staffsen hinner med att prioritera reports ingame och discord supports. Jag kommer bidra med en hel del och det är underlättning, staffsen kommer inte behöva bry sig lika mycket när jag är wl ansvarig för jag kommer ta en väldigt stor del intervjuer. Jag kommer vara bra och få mera medborgare, och jag har varit wl-ansvarig för nån timme sen och jag var jätte aktiv men förlorade den på grund av en felaktig ban!

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag är mycket, jag har lärt mig lite av några, och mina vänner har ju varit support så dom har berättat lite, och jag tycker också det är roligt att ta intervjuer med folk, och ibland så är det många som väntar många timmar på whitelist intervju, men jag kommer inte låta det hända För att jag kommer att fokusera på att vara så rättvis som möjligt mot alla vem som än ansöker. Jag är väldigt aktiv och kommer att ta så många ansökningar som möjligt. För att jag kommer att ta rollen väldigt seriöst. För att jag inte vill ha rollen för att visa till mina vänner att jag är wl-ansvarig utan att jag faktiskt tar det seriöst och gör det jag ska som wl-ansvarig och tror jag är mogen nog för att ha rollen. Jag är ägaren över autoexperten och det går bra där och jag tar mitt jobb seriöst. Vill få multistaden till en server med så många WL som möjligt. Ju mer WL desto mer RP eftersom de kan reglerna. Jag är inte en person som godkänner mina kompisar bara för att, mina kompisar är redan WL också. Jag läser noggrant ansökningar och bedömmer hur utförligt och hur mycket engagemang personer visar. Och jag har blivit bannad lite förut fast det va i början.jag kommer att fokusera på att vara så rättvis som möjligt mot alla vem som än ansöker. Jag är väldigt aktiv och kommer att ta så många ansökningar som möjligt. För att jag kommer att ta rollen väldigt seriöst. För att jag inte vill ha rollen för att visa till mina vänner att jag är wl-ansvarig utan att jag faktiskt tar det seriöst och gör det jag ska som wl-ansvarig och tror jag är mogen nog för att ha rollen. Och jag kan allt om wl-ansvarig, alla intervju, frågor hur man skickar vidare forums och sånt, men förlorade min på grund av en felaktig ban, men jag kommer inte göra om det igen!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope,inte efter jag hittade multistaden, dom har bra mods, bra,support, och bra straffs och riktig seriös rp

Senast ändrad:
Tillbaka