brenze | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brenze

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214400330/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ac0934a

Vad är din discord tagg? 08.emma

Vem var det som bannade dig? Ingen aning då det är en discord ban för 2 år sedan.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kommer direkt inte ihåg då detta var 2022 när jag rpade på unive. Jag har troligen sakt någoting dumt som jag inte borde ha sakt och därför är jag bannad. Jag skulle hoppas få en andra chans för att jag vill verkligen rpa på unive och jag är inte bannad ingame utan endast i discord. Detta hände för två år sedan och jag har vuxigt upp sedan dess och skulle väldigt gärna rpa på unive igen. Jag tror mitt telefonnumme är bannat på unive och det är : +358449777664 hoppas ni ger mig en ny chans :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tror att jag sade eller gjorde ngoting dumt i discorden kanske bröt mot flera regler det är svårt att komma ihåg då det var 2 år sedan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig varit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte sakt det vad jag sade i discorden bara onödigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Hittar ingen ban på 1.ezza
Det är på mitt telefonnummer. +358449777664 eller IP Ban någondera för försökte gå med i dcn utan telefonnummer länkat i dc och det fungerade men ej med telefonumret.

Kan vara pga mina gamla dc konton eller? Kolla Rsanonym, Wanzo, Venzo, Brenze annars måste det vara telefonnumret på nåt sätt 🤷🏼‍♂️

Hittar fortfarande inget, så kan inte göra något.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka