Nekad Bred Pitt | Ansökan till Servervakt [Zakke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bred Pitt

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad heter du på discord? Cruciifer

Ange ditt födelsedatum 5 December 1992

Beskriv din dagliga aktivitet. Den varierar dag till dag beroende på arbete. Men vanligtvis är jag iväg och umgås med vänner, eller träffa personer.Jag jobbar inom Polismyndigheten, och det kan vara en del långa arbetspass.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Hittar inte exakta datumet, ca en halv eller 2 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/GTSA%20-%20Infinity/OneDrive/Pictures/nollban.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i sin roll ansvar att se till ingen bryter några regler på servern, samtidigt vara delaktig och fokuserad inom RP samt utvecklingen av servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill vara med och bidra på ett större plan inom Unive. Kunna bidra till en förbättrad RP generellt.
På sistone har jag upplevt brister, inget direkt allvarligt, men just att folk inte håller sig inom karaktären.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption av maktposition för sin personlig vinning, likaväl Abuse.

Vet inte riktigt hur det kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag kan däremot tänka mig att det kan ha funnits vakter som kan ha trollat, betet sig illa mot folk eller generellt vill "vinna".

Tillbaka