Nekad brbenji | Beslut Överklagan [snake/snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brbenji

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Ditt discord namn: realbenj1

Ditt Hex-ID: steam:110000170ce0f9d

Vad för typ av beslut gäller det? att jag blev bannad ur dcen för fusk och ingame för "hejdå"

Vem/vilka tog beslutet? V8an

Varför tror du själv att beslutet togs? för att dom hittade ett fusk på min dator, jag raderade fusket innan jag köpte min krim sen så hittade dom tydligen ett fusk, ifall jag blir unbannad så ska jag återställa min dator HELT och jag vet inte varför jag återställde datorn när jag köpte min krim de var dumt att ens ladda ner fusket och vet inte ens varför jag hade ett fusk för de är bara skämmigt att ha och barnsligt man vinner inget på de.

Hur är beslutet felaktigt? för jag hade tydligen ett fusk på min dator utan att veta om det. Om jag blir unbannad kan jag återställa min dator och komma tillbaka till unive som en normal fivem spelare. + de kollade inte på echon senaste jag använde fusket.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: kan skicka bild på bannen i pm

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka