Nekad BRaxx | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.212

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198977965991/

Ditt Hex-ID: 11000013ca8dfa7

Vad är din discord tagg? william.212

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: kan ej få in något är på luren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Philip bannade mig för att jag råkade säga "Lexty" istället för Jonas Ögren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare chillade i rondellen, de var längesen jag pratade med honom så vi snacka lite om vad som hänt o så. Jag känner Lexty bra och när jag hörde hans röst ingame så kom jag in i en vana att kalla han Lexty. Efter jag råkade säga Lexty skrev jag direkt i lokal ooc "missord" och jag förstod direkt att jag hade gjort fel. Just då hände ingenting mer och tiden gick, senare på kvällen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Självklart så var detta en helt rättvis ban. Det jag gjorde var självklart fel och det vet jag om. Detta var ett misstag från min sida och det hoppas jag att ni kan förlåta. Jag hade precis blivit unbannad och jag hade helt enkelt inte kommit in i att rpa igen. Jag hade bara pratat med han i dc och sagt Lexty och när jag då hörde hans röst blev de automatiskt Lexty

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för jag körde för snabbt i stan, nu kör jag alltid lugnt och försiktigt när jag kommer in i stan och med sunt förnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sättet jag skulle gått tillväga på var att säga Jonas istället för Lexty. Men som jag tidigare nämnt så hade jag bara snackat dc med han och var van med att säga Lexty och inte Jonas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man alltid ska vara försiktig med vad man säger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka