Accepterad Braxflàx | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Braxflàx

Icke Medlem
Meddelanden
158
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Benji

Vad är ditt discord namn? braxflax0025

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2026

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Isak staner 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle besrkiva Isak som snäll, bestämmt, plikttrogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har varit lite busig med han har styrt upp det och ska börja jobba igen och då en inkomst, han är väldigt social och är redo för en ljusframtid, där han jobbar lagligt och få mat på bordet osv och sköter sig och sedan hitta sin kärlek och föröka sin släkt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en väldigt social rp då jag har spelat på unive innan och kan regler osv, jag bidrar till roliga scenario då jag är en spelare som spelare för både sidor, ändå om jag förlorar ett scenario, jag är väldigt social och gillar att träffa nya människor, jag bidrar till aktivitet på servern och sprider bra rykten om den då jag bidrar till roliga scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela på motagaren sida är att du kan rpa så att du förlorar att scenario, alltdå att du inte hella tiden försöker spela för din sida, vi säger att polisen ska stanna dig och ge dig en böter för du brut på trafikregler, istället för åka därifrån så stannar man kvar och tar sin faktura, då har du spelat mot motagarens sida

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag jag har burt på någrna regler men jag har lärt mig efterdom, det var jätte läng sedan, typ 2023 när jag körde så minns inte men tror typ att jag kan ha lallat runt bara men nu är jag fullt fokuserad rp spelare och ska inte bryta mot några regler och jag har lärt mig av mina mistag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- när man dödar nån utan anledning , metagaming- när man rpar på saker som inte sin karaktär vet om i rpandet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på unive tidgare långt tillbaka, jag har tappat min roller för att jag inte varit aktiv i discorden men jag börja redan vid 2022. Blev p bannad i början av 2023 och gjorde en överklagan som blev godkänd men började aldrig rpa igen, men nu ska jag göra det.

Senast ändrad:
Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
åtgärdat.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka