Nekad Braxflàx | Ansökan till Servervakt [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Braxflàx

Icke Medlem
Meddelanden
158
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Benji

Vad heter du på discord? Braxflax#6043

Ange ditt födelsedatum 18 Maj 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12.00-24.00 på lov cirka och på vardagar 15.10-22.15

Hur länge har du varit medlem på Unive? Cirka 5 månader eller lite längre (=

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 26 gånger MEN dom flesta är från när jag var väldigt ny till rp och inte fatta något typ

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt är någon som brinner för att hjälpa till och är som en lillebror till en helper. en servervakt bär inte rollen bara för att kunna tex använda /toggleid eller kunna /revive en servervakt ska bära rollen för att hjälpa till och om man tillexmepel ser en lallare på torget så bannar man /kickar beror på hur grovt men om det är något grovt som förtjänar mer en än /svban så kan man skicka ut i förlängsban och så följer man mallen där. en servervakt ska inte tex springa runt på piren och leta efter lallare som ska bara banna ifall någon i närheten gör något enkelt sagt man ska inte springa runt och leta efter folk som begår regelbrott, för det ordan staffsen. jag har varit servervakt innan rensningen och tycker jag känner mig redo igen. Jag vet alla sv regeler som tex att man f år inte kicka/banna i scenario så länge det inte gör skada mot servern eller liknande och man får inte använda /toggleid i sceanrion.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag är lämplig som servervakt för jag är dagligen inne på unive och brinner för att hjälpa till samt att jag är väldigt aktiv och vet hur man hanterar rollen. jag är samt mogen osv för att hantera rollen. jag är en kille som alltid har ett leende på läpparna och alltid finns där för att hjälpa till, min rp skulle inte påvärkas ifall jag blev sv jag hade jag inte tex springa runt och leta efter folk som begår regelbrott

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en servervakt är nåpgn som är redo att hjälpa till på unive och som vet hur man hanterar sv rollen.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt abuse är tillexempel att man revivar sig själv i ett scenario för att vinna vilket inte är okej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka