Accepterad Branko1 | Ban överklagan (Savage)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Branko1

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198325509535/

Ditt Hex-ID: 110000115c52d9f (Hex)

Vad är din discord tagg? $Branko#0696

Vem var det som bannade dig? Står inte

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ''Moddare?''

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad på grund av det har fel bedömt ett scenario eller en ledning jag gjort eller så har jag förmodligen valt och ta emot något moddat eller något, För jag kommer inte ihåg detta för detta hände för 1 år sedan och tycker det verkar väldigt skumt pågrund av jag har aldrig fuskat på något spel förutom Csgo och det var 2 årsen. Jag har inte moddat eller fuskat eller spelat med någon som fuskar som jag vet om.
Så jag hoppas jag får er tilllit och kanske kan få en unban och se till att det som hände aldrig händer igen. Jag kanske har blivit bannad av systemet också och då kan vi ju faktiskt se till och ta bort den buggen och patcha det för jag är själv en scriptare och scriptat väldigt många stora server i Fivem Comminity

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer tyvär inte ihåg vad som hände innan jag blev bannad men mitt senaste klipp på ''Multistaden'' Var när jag blev avrättad kommer inte ihåg jag spelat på servern efter det häller. så jag tror det har blivit något fel eller så kanske jag råkat göra något ingame som fått mig bannad. Men jag tror personligen det var någon bugg för jag skulle aldrig fuska och förstöra för folk tro mig jag fyller 19 nu och är alertes för mogen för o förstöra för små barn. Men jag torr det är systemet som bannade mig eller någon bugg av ert Anticheat eller någon som bannat fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker värkligen den va felaktig pågrund av jag aldrig har fuskat på FiveM och det kan väldigt många ägare på andra server intyga på för jag är emot alla fuskare Shänerällt så jag skulle aldrig fuska eller låta någon i min närhet fuska utan att anmälla detta till er. Jag tror värkligen det har hänt något fel eller så har jag glömt något.
Så svar ja det var väldigt felaktigt från vad jag kommer ihåg för jag fuskar inte aldrig gjort och har somsagt stöt på många och alltid reportat dom till staffs eller bannat dom själv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg någon förutom när jag bråkade men en annan spelare på servern och det blev till något stort osv osv. Men jag har även blivit bannad för av anticheatet en gång men fick unban för det var en bugg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade förmodligen gått till staff tidigare och sagt det kanske blev fel men jag har inte rpat på någon server väldigt länge nu för det har varit mycket med jobb osv men ifall jag får veta min anledning av bannen så kan jag se till och göra allt som hände annorlunda.
Men får jag veta varför så kan jag som sagt hjälpa o patcha buggen åt er och göra så det aldrig händer ifall det är möjligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig så mycket men får jag unban och får reda på varför så ska jag setill och göra allt som hände knas där att aldrig de kommer hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka