Inaktuell Brandon8 | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brandon8

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199502340184

Ditt Hex-ID: 11000015bea3058

Vad är din discord tagg? dubrandonbrandon

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: https://cdn.discordapp.com/attachments/1058519120192217129/1137823009969819728/image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lät som en mindreåring. (Kan inte hitta bilden när jag sparar.)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle försäkra min bil och jag skulle fråga om dem kunde försäkr afast de va ett led och jag när jag sprang in i lokalen så råka jag gå in i ledet och sedan börja alla skrika på mig. Och 320 streama så han voicechatta med mig och han trodde att jag var en mindreåring med de va jag inte. När han bad mig prata så kunde jag inte för min voicechat var buggad. Och jag hann inte förklara mig,.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, jag tycker de för jag är ingen mindre åring direkt är 15år och rpar riktigt bra som en MAN.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja bara små saker som typ OOC osv när jag börja spela.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När 320 pratade med mig hade jag kunnat fixa voice chat men hann inte och sedan hann jag heller inte förklara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Senast ändrad:
Om du vill att Philip ska kunna hjälpa dig får du bifoga en riktig bild på ditt ban meddelande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka