Accepterad brandbilen | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brandbilen

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Användarnamn: brandbilen

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Holm

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? Brandbilen#4152

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Det kan variera från dag till dag men oftast runt kvällarna och vissa dagar vissa dagar är jag mer aktiv tidigare på dagen men som sagt så kan det variera.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag borde bli servervakt eftersom jag är en aktiv spelare som gillar att rpa men som även vill hjälpa servern att bli ett bättre ställe att rpa på. Som servervakt vill jag kicka folk som förstör för andra tex personer som copbaitar vilket är riktigt låg rpnivå enligt mig. Jag tycker att det är viktigt att kicka sånna person så att polisen slipper åka på onödiga larm och istället åka på riktiga och mer viktiga larm. Jag är även aktiv och kommer ta servervakt roller seriöst.

Varför vill du bli servervakt? Jag gillar att rpa och tycker att multistaden är en seriös server med bra rp men ibland så sker vissa incidenter då vissa personer förstör för mig och andra. Därför vill hjälpa till med att öka rpnivån på multistaden genom till med att kicka oseriösa personer som förstör rpn för både mig och andra personer på servern vilket jag tycker är väldigt tråkigt.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Ja, för fearrp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka