Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198443257869/
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl Åsgårdh
Vad är ditt discord namn? XC#8656
Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carl Vikström och han är 22 år gammal, 180 cm lång och tycker om att vara uppe i bergen och åka cross, samt att umgås med nära och kära. Carl är en väldigt duktig individ på många sätt, han kommer alltid i tid till arbete och har en god arbetsmoral samt att han ej är folkskygg. Carl gillar inte att visa sina känslor, för hans pappa uppfostrade honom att det är omanligt att visa känslor, men i själva verket vill Carl bara släppa ut allt. Carl har lidit med depression, men hans kompisar räddade honom från den.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? På grund av att jag är en nybliven spelare som är väldigt aktiv, samt att jag har god erfarenhet av RP. Jag kommer att bidra till en god RP, på hög nivå, samt att hjälpa folk i nöd och kunna ta konkreta beslut...
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Deras population och RP på hög nivå.
Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna leva in i karaktären så bra som möjligt och träffa nya trevliga människor och njuta av en trevlig tid.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett roligt jobb och hitta nya vänner.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfället.
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl Åsgårdh
Vad är ditt discord namn? XC#8656
Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carl Vikström och han är 22 år gammal, 180 cm lång och tycker om att vara uppe i bergen och åka cross, samt att umgås med nära och kära. Carl är en väldigt duktig individ på många sätt, han kommer alltid i tid till arbete och har en god arbetsmoral samt att han ej är folkskygg. Carl gillar inte att visa sina känslor, för hans pappa uppfostrade honom att det är omanligt att visa känslor, men i själva verket vill Carl bara släppa ut allt. Carl har lidit med depression, men hans kompisar räddade honom från den.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? På grund av att jag är en nybliven spelare som är väldigt aktiv, samt att jag har god erfarenhet av RP. Jag kommer att bidra till en god RP, på hög nivå, samt att hjälpa folk i nöd och kunna ta konkreta beslut...
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Deras population och RP på hög nivå.
Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna leva in i karaktären så bra som möjligt och träffa nya trevliga människor och njuta av en trevlig tid.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett roligt jobb och hitta nya vänner.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfället.