Accepterad BottenXC | Ban Överklagan | Godkänd Drew

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LARSSS

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198443257869/

Ditt Hex-ID: 11000011cc9e00d

Vad är din discord tagg? Gucki#5442

Vem var det som bannade dig? Drew

Bild på banmeddelande: drw.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade på mig en polis batong utan att vara polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte bara på motorvägen helt casual och helt plötsligt så blev jag bannad för suntförnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte om det var en felaktig eller korrekt bann då jag inte visste att "knightstick" var ett polis vapen. Och finns det någon regel som säger att man inte får ha polisvapen så visste jag inte att kinghstick var ett polisvapen. När jag bytte en bil mot den jag åkte runt i fanns det fyra stycken knightsicks i de och jag frågade de om jag fick använda de, han sa att det var typ som basebollträ och att jag fick använda de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 18 tidigare banns, majoriteten av de jag när jag började med RP, jag förstod då inte OOC regeln att man inte kunde snacka som det vore ett spel. Sunt förnuft och RDM förstod jag, det var ju liksom basics och det begrep jag, men just små saker har jag blivit bannad för, och det har jag tagit stor lärdom av. Som ni även ser så har är min bann-symbol grön, och att jag inte blivit bannad speciellt mycket på senaste tiden. Jag kom ihåg en av bannsen och den har jag skrivit om tidigare, den blev överklagad då jag gjorde ett fel som jag erkände och förstod varför jag blev bannad, jag tog då lärdom ifrån bannen och allt löste sig. Jag har även inga tidigare perma-banns, och den längsta bannen jag kommer ihåg var nog en vecka eller så. Jag har inga krim-varningar sedan tidigare och jag tycker att jag egentligen har ganska bra RP, det är iallafall vad jag tycker. Min senaste bann var en perma-bann som blev överklagad 3 timmar efter, det visade sig vara felaktig bann...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ta reda på och fråga en staff om man fick bära knightstick utan att vara polis. Den spelaren som sa att man fick ha knighstick tyckte jag var mogen och lät vettig så jag trodde på honom utan att ifrågasätta det. I framtiden ska jag ta reda på och hoppar support om det är något jag är osäker om jag veerkligen få bära.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som jag skrev tidigare att kolla med staffs för att vara säker och se till att jag inte råkar bryta mot en regel utan att jag vet om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

godkänd kör inte om det bara, se till att hålla koll på vilka som är polis vapen och inte.

Tillbaka