Inaktuell BotMelwin | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BotMelwin

Icke Medlem
Meddelanden
873
Reaction score
29
Vad ska gänget heta? RAKLIOZ

Vad är ditt discord namn? mellzzorr1#8866

Vad heter du i verkligheten? Melwin

Ditt födelsedatum: 1 Januari 2005

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara aktiv ofta, Väldigt sena kvällar samt kommer försöka så att vi är aktiva runt 6 timmar per dag.

Hur många timmar har du på Fivem? 833 timmar

Berätta om din karaktär: karaktär heter Melwin Shivo och är uppväxt i en miljö med vapen och droger. Hans pappa var inte med i hans liv men han hade en bonus pappa som var kriminell. Kommer ihåg när Melwin var 7 år och det var julafton, Det var hans mamma, Syster och bonuspappa. Allt var bra men något kändes inte rätt. Han satt och öppna mina paket och min bonuspappa kolla ut genom fönstret och sa till min mamma "Dom är här" Han springer och 1 minut senare så stormade polisen in. Dom frågade vart “han” var men mamma visste inte sa hon. Jag hörde att polisen sa att han skulle sitta inne för bankrån. När allt det var över så frågade jag om det var sant att han hade gjort ett bankrån, mamma sa hon inte visste men när jag växte upp så förstod jag det var sant. Shivo hade i början inte varit i de kriminella endast uppväxt i det. När shivo blev 17 år så började han att rappa och blev rätt stor och kom in i fel ungdomsgäng. Han började ta tunga droger och hantera vapen. I rapp karriären var det många fiender och det visste han om så han fick skaffa ett par grabbar som han skulle kunna lita på till 100%. Nu är shivo 20 år och har börjat med större kriminella handledningar. Han ska bygga upp ett gäng med sina polare. Som person är shivo rätt tyst av sig och inte snackar så mycket, han vill inte vara den personen som försöker ta över allt och alla utan han har sin rap karriär och sitt gäng. Annars så gillar Melwin Shivo märkeskläder och bilar. Han rullar runt i fina bilar men ändå gör det lowkey för polisen inte ska fatta något. Han är en smart gabb från gatan.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Har varit boss för gäng innan och kände att jag hade kontroll på det bra. Sen blev jag support och det gick lite dåligare men hade det ändå under kontroll, Sen blev jag mod och fick en dåligt kontakt med mitt gäng och dom gjorde som dom ville så valde att stänga ner det. Vill ha högsta Rp:n på gänget och de jag tänkt mig ska vara med i gänget har kriminell rollen och dom är rutinerade med en bra Rp. Inget lallande eller liknande kommer finnas i gänget och om jag skulle jag se minsta lilla lall kommer jag personligen ta det med dom och sköter dom sig inte efter det så har dom ingen ting i gänget att göra (då blir det även ett uppbyggt scenario när vi tar den som lalla så den inte kommer ihåg något ingame) Kan även ta bra beslut som är bra för gänget och kommer styra det bra.

Har du några med dig från start med gänget? Det som jag pratat med samt Pratar med när jag skriver detta är det WeeD LangareN, Apan, Ovve, GrowMaster_YT, Raketen så har riktigt bra rp:are med mig.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Lowkey, Många kriminella ska veta vilka vi är men polisen har ingen aning. Vi kommer inte vara dom som åker runt och råna alla. Vi vill ha en anledning till att råna dom och då kommer vi med ett bra uppbyggt scenario. Som sagt vi kommer vara LOWKEY.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Har varit boss över flertal gäng i mina dagar och aldrig blivit nedstänkt förutom när jag stängde ner mitt egna gäng när jag blev mod. Vad ska man skriva, Har gjort bankrån, Butiksrån osv så har en bra grund.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Att vara den som styr och ställer i gänget men själva gänget är uppbyggt på folk som jag litar och det gör oss mer till en familj än gäng. Är det gäng möte är det jag bossen som talar för gänget.
Men tycker det är viktigt att jag har mitt gäng som jag kan lita på, Är jag i Amsterdam på semester ska mitt gäng kunna bete sig och det kommer jag som boss se till att dom gör.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Genom att hålla bra koll på mitt gäng. Att dom inte åker till t.ex nakenstaden och skuta de första dom gör utan att vi planerar allt vi ska göra i minsta detalj och sedan utför ett bra scenario. Vissa stunder kommer vi Lowkey åka till t.ex en klubb eller piren för att chilla, snacka med folk för att få social RP bland vårat gäng. Det är något vi kommer sikta på mycket för att få en bra Rp på serven.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Backstory: Grow master är på en nattklubb i staden unive, Han träffar en tjej och pratar länge med hon. Grow Master har fått tjejens nummer och känner sig klar för kvällen. Efter ett tag kommer 3 personer fram till Grov Master och säger att han ska sluta prata med tjejen. (Denna tjejen var en av deras ex) Han hetsar tillbaka med eftersom dom är 3 och han är själv så vill han inte göra någon stor grej av det så han släpper det och går därifrån. När han går ut från klubben är klockan 03:27 och märker att sista bussen gick för 7 minuter sedan. Han bestämmer sig för att ta en promenad hem, När han kommit en bit märker han att han blir förföljd av någon, Han tar olika vägar för att se om dom är efter han. Det är 3 maskerade män och antar att det är dom från klubben, Han börjar springa därifrån och dom springer efter. Han hör ett skott och känner något i benet, Dom sköt han i benet. Springer fram till han och tar hans klocka för 300k samt kedja, väska och tröja, sammanlagt blir det över 1 miljon och det är inget man skojar bort. Han blir slagen flera gånger och tillslut så springer dom där ifrån. Han ringer Mig melwin shivo och jag hör knappt vad han säger, Jag som är boss har en app i min lur som ser exakt vart alla är hela tiden för att ingen ska bli kidnappad eller liknande. Jag åker direkt till han och ser han blodig och sönderslagen. Jag bär han till bilen och kör han till sjukhus. Efter en vecka kommer Grow Master från sjukhuset och berättar allt som hänt den kvällen. Tjejen hade även hört vad som hände och hon åker och kollar till han. Eftersom hon hade ett ex där så visste hon hans namn, Mobilnummer, Vilka han hänger med och vart han bor samt vilka trakter han håller till på. Jag kallar hem alla medlemmar och det är häv vi är nu.... Scenario: Jag har all information om 1 person och tar mycket fördel till detta. Jag pratar med tjejen ensam och skriver ner exakt allt som kan hjälpa mig att hitta den grabben som slagit ner Grow Master. Jag fylls med ilska och svor på att jag ska hitta alla dom 3 som slog Grow Master. Jag kallar hem alla medlemmar i gänget och börjar förklara allt som hänt och exakta planen för hur vi ska göra för att ta dessa grabbar. Så som tjen förklarar är det inga stora grabbar utan bara folk som lallar runt och tror dom är något. Jag börjar med att skicka ut en av mina grabbar för att försöka få tider när han brukar komma hem osv….. När vi tagit reda på tider osv så åker vi dit i olika bilar och direkt när han ska gå in i huset smyger vi oss in för att kidnappa han och för att få mer information om dom andra 2. Som tur var han här en pratsam grabb När vi kommer till vårat “Gäng hus” Eller stället vi hänger på. Han golar ner dom andra 2 fint. Såklart varken hör har inget eller ser. När vi åker till gäng huset och Såklart har jag tagit all hans teknologi som han hade för att polisen inte kan spåra vart han är när dom märker han är borta. Jag får mer information var dom andra 2 är... Efter 3 dagar. Vi har hittat och tagit in alla grabbar med ett bra scenario och börjar med att dom ger alla Grow Masters grejer till han och torterar dom lite sedan bötar vi dom på pengar. Då jag vet allt om dom så är dom inte farliga för oss för dom vet inget om vilka vi är eller vart vi hänger.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? T.ex grow master lägger upp mycket på youtube och där har jag en bra skans att kolla hur gänget är när inte jag är med. Annars kommer jag vara med gänget hela tiden och då kommer jag få en bild på hur dom Rp:ar. Kommer även i början ha extremt mycket koll på alla medlemmar i gänget och ge dom kritik för att höja RP::n sen när jag känner att Rp:n är på en bra nivå kan jag släppa lite på att ha lika mycket koll på gänget men även se över det så ingen börjar lalla.

Hur hanterar du kritik? kommer att Läsa eller lyssnar på vad den som ger mig kritik har att säga. Sedan tänka över de den personen har skrivit/sagt till mig är det bra kritik kommer jag att tänka på det och se till så jag ändrar på mig och höjer rp:n. Men är det dålig kritik som att få en kommentar som är t.ex ditt gäng är sämst kommer jag bara strunta i det.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Såklart jag kommer, Kommer ju fortfarande RP.a med dom jag tänkte starta gänget men det blir ju såklart inte samma sak.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope ingen annan, Det ända jag har gjort är inne på en sån pvp Server för att öva aim men de är bara ibland för skojs skull men annars ingen annan.

Har du läst våra Regler? 100% och har även varit mod/kriminell ansvarig så vet hur allt fungerar.

+Rep, Vi hoppas att detta går igenom och kommer hålla oss till högsta Rp:n. Detta var även bra skrivit och tror det kommer gå bra för gänget

Weed langaren.gif

Tillbaka