bot_göran | Medlem ansökning [RogerXd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bot_göran

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199044931502/

Vad är ditt namn i verkligheten? felix jirefalk

Vad är ditt discord namn? Bot göran #6856

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär är en hårt arbetande man som vill leva ett enkelt liv. Har har gjort saker i sitt liv som han ångrar och vill rätta till dem genom att vara en trevlig ung man. han försöker sitt bästa och hoppas att det räcker. Han vill leva ett enkelt liv med en bil och en liten bostad kanske han vill träffa nya vänner och hoppas att få många. han är ensam barn i familjen och har flyttat hemifrån när han var 22 år gammal. Idag är han 25 år och försöker leva ett bra skönt liv med vänner och familj. Han har tidigare jobbat som försäljare och bilmekaniker och vill gärna. som barn var han väldigt ensam och var mobbad han fick byta skolor många gånger men alltid var det samma sak de på pekade hans kläder och hans utseende. men nu går allting bra för honom nu är han en glad ugn man med stora förhoppningar om att skaffa sig familj och vänner. på fridtiden brukar han hålla på med billar han kör och mekar mest köra. set är en viktig sak i hans liv han och hans pappa brukade alltid vara ute och åka på racerbannor men de tävlade inte de åkte bara för skojs skull.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill gärna bli medlem på unive för att det verkar vara en seriös server med många trevliga människor. jag har kört lite på den och har redan möt snälla människor som RP seriöst det gillar jag. jag har inte RP så mycket bara nån vecka men jag har försökt att lära mig så mycket som möjligt om att RP. jag har kollat på många youtubers som spelar gta RP och nästan alla kör på unive. De verkar ha så kul när de spelar på denna servern och det har jag också haft under den tiden jag har kört. Jag har letat efter en server där man kan ha kul och spela seriöst. Det skulle vara jätte kul att spela på unive och har vänner som spelar på den.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av unive för att det är en svensk server med många trevliga människor som RP seriös. jag har letat efter en server där många är online ofta och har äntligen hittat en. Inte bara det det är den bästa servern jag har spelat på den har allting den har trevliga människor som spelar seriöst har inte möt någon som har varit taskig eller otrevlig jag har bara blivit överkörd en gång.

Hur hittade du Unive? Jag och min kompis pratade lite så sa han att han hade spelat på en jätte rolig server med svenskar på då joinade han men jag kunde först inte hitta den så jag började kolla på lite vidieos på folk som spelade på unive och jag tyckte det såg väldigt roligt ut när de RP och har därför velat att bli medlem så att jag kan få ett jobb och spela ännu seriösare

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att spela seriöst med seriösa människor medans jag ändå har kul det har jag ju när jag spelar med rätt människor och på rätt server jag. jag spelar inte bara för att RP jag gör det förstås men jag spelar också för att hitta vänner att RP med och dcet finns många snälla människor som följer reglerna på unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att spela seriöst med seriösa människor hitta nya vänner och leva ett enkel roligt seriöst liv med andra som RP på unive. jag vill leva ett enkelt liv medans jag spelar seriöst. Det skulle även vara kul att hjälpa till med att utväckla spelat men jag tycker inte det behövs det är en stor map med seriösa snälla människor.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, jag kan inte så mycket om att vara ägare men det skulle vara kul att lära sig och att vara en delägare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka