Accepterad bossepizza | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossepizza

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Vad är ditt discord namn? bossepizza

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Lasse och är född 1998 och är 26 år gammal och väldigt fordonsintresserad. Bosse Lasse är en väldigt trevlig och social person som älskar att köra Volvo Bilar. Bosse Lasse har alltid kört Volvo och kommer att alltid göra. I hans familj när han växte upp så körde hela familjen och hela släkten Volvo. Bosse Lasse är känd som Volvo raggaren och han är väldigt häntig med bilar och är bäst i staden på att meka med Volvo. Bosse Lasse är just nu arbetslös och är nyinflyttad i Unive och behöver medborgarskap så han kan starta sin karaktär som Bilmekaniker på Mekonomen. Bosse Lasse har väldigt mycket erfarenhet med bilar och har varit med farsan i garaget och mekat bil sen han var en liten pojke.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med arbetskraft på mekonomen och arbeta där och vara en arbetare som lägger in många timnar och håller det öppet och lagar folks bilar när det behövs och jag kommer att bidra med roliga och bra scenarion som kommer att vara rolig för mig och alla andra inblandade i scenariot. Jag kommer att bidra med glädje och scenarion som man kommer att komma ihåg.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för att ha roligt och spela för dem andra som är med i scenariots vinst. Att man inte spelar för makt och pengar utan att man spelar för att alla ska ha det roligt. Att man inte tänker på sig själv utan man tänker på dem andra i scenariot som t.ex. att polisen sätter på sirenerna så stannar man på sidan av vägen istället för att bara åka iväg och försvinna så skapar man ett trafikstopp tillsammas med polisen och man rpar på ett trafikstopp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. T.ex. Copbait när man försöker att få polisens uppmärksamhet med flit och vill att ska följa efter som att t.ex. börjar sladda med bilen framför dem. Eller suntförnuft att man gör något orimligt som att bara gå in i en bilfirma och börja skrika och slå alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har väldigt mycket erfarenhet inom rollspel. Jag har rpat vädligt mycket på denna server förr och jag har 1500 timmar på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka