Nekad bossepizza | Medlem ansökning [danix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossepizza

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Vad är ditt discord namn? bossepizza

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2007

Berätta om din karaktär. En kille som heter Bosse Lasse han är född 14 Mars 1990. När han växte upp så va hans mamma missbrukare och dog när Bosse var 7 år. Hans mamma hette Maria. Hans pappa blev kriminell när Bosses mamma dog. Innan det var pappan också missbrukare. Hans pappa var med i en av dom mäktigaste gängen i Stockholm//Los Santos. Han var ledaren i ett gänget som var det mäktigaste i hela landet. Gänget hette Stockholms Finest. Hans pappa var ledaren i gänget och tjänade mycket pengar. Han hade ett hus i Hollywood Hills men Kronofogden tog de för att han hade skulder. Men senare så dog deras pappa i ett bankrån vid stora banken. (Polisen sköt han) det var inte ett så planerat rån. Hans pappa hette Tobias. Så Bosse har levt med sin bror som heter Ahmed. Men hans bror drogs in i kriminaliteten på grund av att hans pappa varit kriminell. Men han dog senare också i ett bankrån (men hans bror gjorde inte rånet) Han blev tagen som gissla. Men polisen råkade skjuta han för att alla hade samma kläder. Så nu vill Bosse bli mäktig på antingen kriminalitet eller på ett jobb han trivs på. Bosses dröm är att ha fina bilar, fint hus och ha mycket pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett väldigt gott exempel och göra så att alla som är nya på servern ska känna sig välkomna. Jag kommer också bidra till många roliga scenarios. Jag kommer även bidra till en seriös rp nivå och ett socialt rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för att scenariot ska vara kul för båda parterna. Som t.ex blir du hotad, springer du inte iväg. Du skall värna om ditt liv så mycket det bara går. Du skall RP livrädd om någon hotar dig eller när det är en situation där du kan skada dig i allmänhet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja t.ex. rdm att man dödar någon utan andledning, Vdm att man använder sitt fordon som vapen och fear rp att man inte är rädd om sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har 800 timmar på fivem och har rollspelat på unive förut.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka