BosseLassee | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossepizza11

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Vad heter du på discord? Bosse Lasse#0783

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån-Tors så kommer jag börja spela runt 15 och sluta ungefär 00
Fre-Sön så kommer jag att spela/vara aktiv hela dagen. Men kommer vara aktiv 11-00 på lov.

Berätta om dig själv Mitt Namn är Christian jag är en grabb på 17 år som bor i Norrköping. Jag är mogen för min ålder och tar ansvar. Jag går i gymnasiet där jag går linjen Teknik, jag valde teknik eftersom att det passar mig väldigt bra där jag brukar oftast syssla med teknik på fritiden. Om jag ska beskriva mig själv så är jag en väldigt positiv, hjälpsam, trevlig och glad person samt tycker jag väldigt mycket om att stötta på nya personer. Min fritid består mycket av spelande där jag oftast Rp:ar i servern Unive, jag brukar även plugga mycket och fokuserar på skolan väldigt mycket. Jag är bra på att göra två saker samtidigt vilket är ganska bra. Jag har mycket intresse av spel samt bilar.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle se till att fler spelare, främst nya oerfarna vet vad som gäller och vad serverns spelare vill uppnå. Det blir ju lätt vilda västern annars. Många har säkert förutsättningar att bli riktigt bra rollspelare och bidra till kul events i framtiden men de måste ju hamna på rätt spår, istället för att bara bli bannade för att de inte vetat bättre. Där tror jag servervakter kan ha en viktig roll, peka i rätt riktning. Och jag skulle kunna ta hand om regelbrotten som är för små för Staff. stora scenarion eller liknande istället för att jaga småfel. Jag skulle hjälpa servern att bli bättre RP eftersom att jag kommer att kunna kicka dom som inte sköter sig. Jag kommer att bidra med bra hjälp till servern så att personer kommer att kunna njuta av bra och seriös RP. Jag kommer även att RP lika bra som jag tidigare har gjort bara att jag har permsen för att kunna göra servern bättre.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive Rp i cirka 5 månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag känner att eftersom att det är sveriges största RP server så är det viktigt att det finns supports som kan ta hand om dom större problemen som servervakter inte kan ta hand om. Jag känner alltså att den lilla hjälpen som jag bidrar med som support kan i slutändan göra Unive till inte bara sveriges största utan även sveriges bästa RP server. Jag vill även bli support här för att jag ser ofta så mycket fel när jag RP vilket stör mig, där känner jag att det hade vart perfekt att ha support perms så att jag kan kicka/banna. Och så gillar jag att hjälpa folk.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att svara på DMs om servern och andra frågor så tror jag att jag kan hjälpa dem komma igång med det dem behöver hjälp med och samtidigt sprida servern till andra som kan sprida den mer så den blir större och då blir det roligare.
Jag försöker alltid att hålla min ton lungn för att få den som behöver hjälp att bli lugn har märkt att det har funkat väldigt bra som servervakt. Spectatea lallare och folk som bryter mot unives regler och svbanna dom sen ta det vidare till support så får jag förklara exakt varför jag valde att svbanna personen om den inte förstått det redan. I ett support ärende skulle jag lyssna på båda och ta ett beslut utifrån det och inte lyssna på den ena mer för att jag känner personen det ska vara lika för alla och på så sätt tror jag att unive kan bli en bättre plats. Ingame brukar jag alltid lyssna på folk ifall det har hänt något och lägger ner tid ifall att någon har krockat och skadat sig och ringer ambulansen bara det gör nog att jag når ut bättre till personen och den blir glad.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit staff på väldigt många servrar så jag vet det mesta och har erfarenhet.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dem vanligaste som:
/sqlban [id] [längd] [anledning]
/kick [id] [anledning]
/bring [id]
/noclip
/freze [id]
/revive [id]
/goto [id]
/tpm
/dv
/sqlunban [hex]
/announce
/setjob [id] [jobb] [siffra hur högt uppsatt]
/svban [ger 30 min ban]

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag personligen skulle säga att jag är väldigt teknisk och duktig inom dev/teknik/grafik/koder då jag suttit och devat väldigt mycket. Jag är väldigt intreserad av att lära mig nya saker och träffa nytt folk. Jag har väldigt lätt att lära mig saker, Och jag kommer försöka anpassa mig till just unive systemet.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Unive Rp och kommer fortsätta så. PGA bra community.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, Är rätt så nöjd med min text, Tack för mig Mvh Christan.

Nekad. Kopierad ansökan, åtgärder har vidtagits.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka