Accepterad bossebre | Medlem ansökning [kanelstangen_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossebre

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? s1gma_k1ng2

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Bosse Röjemark. Han är född 1997-01-27.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, social och glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bosse hade en tuff uppväckt då han blev flyttat från olika hvb då hans föräldrar var alkoholister båda två. Det var en av Bosses nära vänners mamma som sa till sis och berättade att Bosse nog inte hade det så bra hemma. Sis gjorde en undersökning och kom fram till att det var bättre för Bosse att bli flyttad till ett fosterhem där han kunde få ett par föreldrar som kunde ta hand om honom. Men det var inte många som ville ta hand om Bosse eftersom att han har tal svårigheter och hans röst är inte som alla andra barns röster. Detta ledde till att han blev kvar på hvb hemmet ända tills han blev myndig och behövde börja försörja sig själv. Bosse bodde på gatan i 3 år och hade det väldigt tufft både på grund av att han var hungrig och att folk inte ville ge honom pengar pga sin röst. Men en dag kom det fram en man till Bosse och sa att han hade ett jobb till honom. Jobbet Bosse fick var att jobba som bil mekaniker. Bosse ägnade 5 år i verkstaden och blev högre och högre uppsatt eftersom att han jobbade så hårt. Efter 2 år till hade han tjänat tillräckligt med pengar för att köpa ett hus och en bil. Han gjorde det och kännde sig äntligen som att han hade lyckats med livet. Bosses ända mål med livet är att sprida glädje till allt och alla och det gör han genom att ge komplimanger och att bara vara väldigt trevlig mot alla han träffar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå där jag kommer vara seriös och kommer absolut inte lalla. En viktig sak är att man inte rdmar hur som helst bara för man kan slåss och det kommer jag abslout inte göra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om man tex är i ett scenario ska den andra också få ha kul och inte bara en själv så att motpersonens scenario blir förstört.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har brutit till en regel och då så körde jag in i en kille på piren och glömde rpa på skador och jag har lärt mig av den bannen och jag har lärt mig att alltid rpa på skador

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm och de är när man använder sin bil som ett vapen och kör över någon och sen rdm och de är när man dödar någon utan anlednig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka