Accepterad bossebre | Ban Överklagan [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossebre

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387936066/

Ditt Hex-ID: steam:110000155188542

Vad är din discord tagg? s1gma_k1ng2

Vem var det som bannade dig? RecLxss

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-25 163820.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det från staffens perspektiv ser ut som en rå clogg och då förstår jag jag ju till 100 procent att man väljer att banna personen som man tror c loggat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med på en stormning med mitt gäng och från berget skjuter mina egna ner mig och då börjar jag skrika för jag böev svin sur. efter 2 minuter kom min pappa in på mitt rum och sa till mig men när jag då skrek igen utan att tänka på det ryckte han min internett kabel. Därav kunde jag inte heller relogga för då skulle han bli ännu mer sur.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är ju rätt men även felaktig då jag loggade ut ur spelet och inte komm in men sammtidigt hade jag inget eget val och om jag hade fått det så hade jag självklart inte c loggat!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad en gång för att jag lallade utanför sjukan vilket jag lärde mig att tänka innan jag gör och tänk lågiskt i varje scenario då det är jätte sunt förnuft att slåss på en almän platts där polisen kan komma när som helst och arestera mig. En annan gång blev jag bannad för att lagade en bil utan att göra lagnings rp vilekt var dumt för att oavsett om ingen ser så kan man i verkligheten inte bara titta på en motor så att den lagas så efter det utvecklade jag min lagnings rp väldigt mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Osäker hur man ska göra i ett sådand tillfälle men tar gärna tipps!

Har du lärt dig någonting efter din ban? eftersom att den ör felaktig så har jag inte lärt mig mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka