Accepterad bossebre | Ban Överklagan [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossebre

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387936066/

Ditt Hex-ID: 110000155188542

Vad är din discord tagg? bullen #6528

Vem var det som bannade dig? Det är en anticheatban.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-19 172240.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning och det kan jag svära på! Då det inte var en staff så vet jag inte varför jag fick ban men det är en anti cheat och jag har alldrig fuskat på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom hem och gick dirrekt in på servern och drog till mitt gänghus men sekunden jag kom in ifrån spawnmenu så krashade mitt spel. Sedan när jag gick in igen på fivem och klickde på unive stod det att jag var anticheat bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har alldrig använt fusk på unive så jag förstår inte varför jag blev bannad kan visa klipps och allt om det behövs. JAg antar att den väl tagit mig för någott men har ingen aning varför. Jag har däremot hört från min kompis att de ibland kan vara bugg men jag vet inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett par gånger då jag förritiden kunde ha lite dåligt suntförnuft. En gång fick jag ban då jag blev inblandad i ett bråk som slutade men att en person blev skjuten och det var inte riktigt tillräckligt bra anledning för att skjuta. Efter det lärde jag mig att jag alldrig ska skjuta utan en riktigtbra anledning och alltid försöka lösa det utan vapen genom att prata. En annan gång fick jag ban för att jag hade dålig lagnings rp men efter det utvecklade jag min lagnings rp väldigt mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt varför jag blev anti cheat bannad så att jag vet inte riktigt vad jag hade kunnat gjort annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag får reda på vad det var jag blev bannad för är jag säker att jag kommer kunna få lärdom av det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka