Accepterad Bosse85 | Medlem ansökning [bacon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse85

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noa

Vad är ditt discord namn? pisswaree

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse Olleson, 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam, glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bosse Olleson har varit fattig under hela sitt liv. Han växte upp i en fattig kultur i Stockholm. Han ha alltid velat varit rik. Men han är pank. När han växte upp så tyckte han om att spela fotboll men han hade inte tillräckligt med pengar för att köpa en riktig fotboll så han använde en fotboll som hans mormor sydde ihop. När han blev 15 år så hade alla hans kompisar en epa men Bosse fick åka runt på sin cykel som han fick när han var 10 år. Så fort han fyllde 18 så skicka han föräldrar ut han från deras hem. ända sen dess har han velat bli rik. Han drömmer om att bli rik och ha sitt eget företag. Han vill ha så mycket pengar så han inte behöver kolla prislappen när han går och handlar. Om Bosse blir rik så kommer han donera pengar till folk som växte upp som han gjorde. Om Bosse blev rik så skulle han bli överlycklig. Han skulle ge pengar till sin familj .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa folk som behöver hjälp. Om någon undrar hur man gör något så skulle jag hjälpa dom så mycket jag bara kan.
Jag kan donera pengar när jag blir rik.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar så båda parterna kan vinna i scenariot. Då kör man så scenariot blir kul för båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, När jag hade precis gått med i servern så råkade jag prata när jag var död, Sen dess har jag inte gjort om det. Jag Lärde mig att jag inte borde prata när jag ligger död.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte sälja saker i servern för irl pengar. Man får inte komma ihåg saker från ett tidigare liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat unive i ett tag och nu är jag redo att ta det till nästa nivå. Så servern blir roligare för mig.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka