Nekad Bosse6397 | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse6397

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bosse

Vad är ditt discord namn? grishsigma_98879

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Bengt svensson 52 år.
Bengt växte upp i en typisk svensk familj som alltid stöttade honom. Hans föräldrar hjälpte honom med skolarbetet, vilket ledde till att han presterade bra i skolan. På gymnasiet gick han fordonsprogrammet, och efter studenten började han arbeta på en lokal verkstad. Efter att ha skaffat sig erfarenhet i några år bestämde han sig för att starta sitt eget företag, som han fortfarande driver med framgång.
Bengt är en positiv person som alltid ser saker från den ljusa sidan. Denna optimistiska inställning har hjälpt honom att ta sig igenom svåra tider på ett bra sätt.
Bengt älskar att meka med bilar och motorcyklar. På sin fritid arbetar han på en gammal motorcykel som tillhörde hans pappa, som tragiskt gick bort när Bengt var 30 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med både underhållande och seriöst rollspel. Jag har god social kompetens som jag kommer använda för att förbättra kvaliteten på rp:n. Jag är väl insatt i kommandona /me och /sme och kan använda dem för att förhöja rp nivån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid behöver vinna ett scenario för att ha kul. Om alla strävar efter att alltid vinna, blir rollspelet inte bra. Om man hamnar i en situation där man håller på att bli kidnappad, ska man rollspela trovärdigt och ge motparten en bra upplevelse. Om man ignorerar motpartens rollspel, kanske man försöker fly eller slåss trots att man är hotad med vapen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, jag har läst och förstått reglerna. Här är några exempel: RDM: Att döda eller slåss utan någon giltig anledning. VDM: Att använda fordon som vapen. FearRP: Att inte värna om sin karaktärs liv. Sunt förnuft: Man ska använda sunt förnuft när man rollspelar och undvika att göra saker som man inte skulle göra i verkliga livet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har spelat i 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad, ditt discord konto behöver vara två veckor gammalt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka