Bosse1 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse1

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Emre

Vad heter du på discord? Bosse#4389

Ange ditt födelsedatum 26 November 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer kunna spela varje dag men det beror på när jag slutar skolan o sånt men varje dag från 16:00 ish till 23:00+.

Berätta om dig själv Jag heter Emre och är 15 åt gammal. På fritiden gillar jag att vara ute med vänner samt vara hemma och spela. jag går i boxning och är väldigt bra. jag är ute väldigt ofta. jag spelar ofta också för jag tycker det är roligt och är en del av mig. jag har spelat sen jag var 6 år gammal men då körde jag på andra saker o utvecklat uppåt.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle se till att fler spelare, främst nya oerfarna vet vad som gäller och vad serverns spelare vill uppnå. Det blir ju lätt vilda västern annars. Många har säkert förutsättningar att bli riktigt bra rollspelare och bidra till kul events i framtiden men de måste ju hamna på rätt spår, istället för att bara bli bannade för att de inte vetat bättre. Där tror jag servervakter kan ha en viktig roll, peka i rätt riktning. Och jag skulle kunna ta hand om regelbrotten som är för små för Staff. stora scenarion eller liknande istället för att jaga småfel. Jag skulle hjälpa servern att bli bättre RP eftersom att jag kommer att kunna kicka dom som inte sköter sig. Jag kommer att bidra med bra hjälp till servern så att personer kommer att kunna njuta av bra och seriös RP. Jag kommer även att RP lika bra som jag tidigare har gjort bara att jag har permsen för att kunna göra servern bättre.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i några veckor men är inte helt hundra säker på hur länge men iaf några veckor.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag känner att eftersom att det är sveriges största RP server så är det viktigt att det finns supports som kan ta hand om dom större problemen som servervakter inte kan ta hand om. Jag känner alltså att den lilla hjälpen som jag bidrar med som support kan i slutändan göra Unive till inte bara sveriges största utan även sveriges bästa RP server. Jag vill även bli support här för att jag ser ofta så mycket fel när jag RP vilket stör mig, där känner jag att det hade vart perfekt att ha support perms så att jag kan kicka/banna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kommer att kunna ta hand om dom större regelbrotten som servervakter inte kan ta hand om. Jag kommer även att kunna hjälpa server med min insatts så att det blir en bättre RP server för alla. Jag kommer att äntligen kunna ta hand om dom felen och regelbrotten som jag ser när jag RP vilket gör servern sakta men säkert en bättre plats för alla.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är servervakt just nu. och jag har varit staff innan i andra servrar

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har ändå koll på en del kommandon som man t.ex ska använda när folk gör fel. /dv tar bort fordon
/kick [id] anledning kickar från servern
/ban [id] anledning Servervakt ban på 30min
/revive [id] revivar person i fråga
/freeze du fryser någon så de ej kan röra på sig
/noclip du går in i noclip mode
/announce du skriver ut valfritt meddelande till hela servern
/goto [id] man teleporteras till personen i fråga
/tpm du teleporteras till din ping på kart
/spectate [id]

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja jag skulle säga att jag har lätt att lära mig och vidare anpassa mig utifrån system.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på nån annan server för att jag tycker denna har stösrta RP server och jag känner att den kan bli större och bättre.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Vidare till muntlig förintervju.

Nekad, utebliven intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka