Nekad Bosse Nilsson | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bosse Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974658076

Ditt Hex-ID: 11000013c76661c

Vad är din discord tagg? mr_autox/ FAZE THE FAST#2983

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-02 124106.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna mig för att jag sa till dom som kidnappade mig skulle bli bannade om dom avrättade mig, eftersom de skulle vara RDM men jag ville bara förvarna dom, men det skulle jag inte gjort då det blir ooc (Hets ooc)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt kidnappad i en bil, Och skicka ut i ooc "ni kmr bli bannade om ni avrättar mig" För dem snacka om det i bilen att dem skulle dumpa mig och skjuta mig, Så jag inte kommer ihåg något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% mitt fel då det var jag som skrev ooc, men detta kommer inte att uppstå igen då jag lärt mig av mitt Misstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare men det var väldigt länge sendan så kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte skrivigt ooc, då det var väldigt dumt av mig, istället så skulle jag låtigt scenariot varigt, och om dom skulle gjort nåt fel så skulle jag Hoppat Support efter och vissat ett klipp på det dom gjorde fel!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag inte ska skriva ooc i ett scenario och istället hoppa support efteråt och visat klipp när motpartern gör något fel!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka