Accepterad Bosse | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse

Välkänd Medlem
Meddelanden
5,712
Reaction score
102
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198427688667/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bosse

Vad är ditt discord namn? Bosse#8158

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Bosse Bengtsson, 22 år gammal. Han kommer från en liten stad uppväxt med skilda föräldrar, han bodde med sin mor då han far lämnade de i ung ålder. För att stödja sin mor ekonomiskt så började han att söka sig till jobb i 15 års ålder han fick jobb hos en mekaniker, detta ledde till att han hade ett stort intresse för fordon och motorer. Han är en lugn och sansad karaktär som är ständigt på jakt att utveckla sig själv och sina egenskaper, dvs ta sig upp bland jobb positioner och ta sig upp i samhället som en framgångsrik man.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har många tidigare erfarenheter inom rp, jag har varit Admin på unive, Designer och 3dgrafiker. Så jag är välbekant med communityt. Jag har spelat på andra servrar mellan min bann på unive där jag har försökt utvecklat min rp på servrar som är tex 16+ så jag har erfarenhet av andra sorters rp. Men just nu så är jag intresserad av Unive igen och ska försöka att komma in mer i communityt så vi börjar med medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ska försöka göra mitt bästa ur olika scenarion, där jag bidrar till båda parter så att rpn blir intressant och rolig. Sedan såklart att bidar med en seriös och utvecklad rp med långa scenarion med djup mening, en självklarhet givetvis. Utöver det så ska jag göra mitt bästa rp mässigt och det bör hålla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska försöka göra så att ens medspelare tex en bilförsäljare eller mekaniker har kul och att du ska ge de en så utvecklad och detaljerad rp så att de har kul och tycker att det är intressant. Alltså inte spela så att man själv vinner scenariot tex bara skjuta och loota så fort man ser en gängmedlem från ett annat gäng.

Hur hittade du Unive? en streamer för länge sedan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka